2

پیچیدگی ساخت سیلوهای پرتاب موشک دوربرد به لحاظ امنیت، هم‌تراز با تکنولوژی ساخت موشک‌هاست.

  • کد خبر : 3628
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۰

سرهنگ اصغر قلیچ‌خانی سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم۶ با بیان این مطلب افزود: تکنولوژی ساخت و اجرای این سیلوها کاملا بومی بوده و به‎دست توانای متخصصان و جوانان کشور ساخته شده است.برخی از نسل‌های جدید این سیلوها ایزوله شده هستند و کلیه مراحل پرتاب موشک به طور هوشمند از راه دور کنترل شده و نیازی به […]

سرهنگ اصغر قلیچ‌خانی سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم۶ با بیان این مطلب افزود: تکنولوژی ساخت و اجرای این سیلوها کاملا بومی بوده و به‎دست توانای متخصصان و جوانان کشور ساخته شده است.برخی از نسل‌های جدید این سیلوها ایزوله شده هستند و کلیه مراحل پرتاب موشک به طور هوشمند از راه دور کنترل شده و نیازی به حضور نیروی انسانی کنار سیلو نیست. وی خاطرنشان کرد: فناوری ساخت این سیلوها از ۱۵ سال پیش در اختیار فرماندهی موشکی نیروی هوافضای سپاه بوده و با توجه به حجم بالا بهره‌برداری از آن برای اولین بار در این رزمایش در معرض نمایش قرار گرفت.

قلیچ‌خانی آمادگی کامل موشک‌های دوربرد به صورت عمود و آماده پرتاب را از ویژگی‌های مهم این سیلوها دانست و اعلام کرد: برخی از نسل‌های جدید این سیلوها ایزوله شده هستند و کلیه مراحل پرتاب موشک به طور هوشمند از راه دور کنترل شده و نیازی به حضور نیروی انسانی کنار سیلو نیست.

وی ادامه داد: همچنین سیلوها به عنوان بخشی از یگان‌‌های واکنش سریع فرماندهی موشکی محسوب می‌شود به طوری که موشکها همواره به صورت عمود و آماده پرتاب علیه اهداف پیش‎بینی شده هستند.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم۶ در پایان تصریح کرد: پیچیدگی ساخت سیلوهای پرتاب موشک دوربرد به لحاظ امنیت، هم‌تراز با تکنولوژی ساخت موشک‌هاست.

بنابر این گزارش مرحله دوم رزمایش موشکی پیامبر اعظم۶ فردا انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3628

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر