4

واکنش یحیی گل‌محمدی به تساوی مقابل استقلال

  • کد خبر : 362856
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴

گل‌محمدی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اول اینکه بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی عذرخواهی می‌کنم، چون بیمار شدم و چند روزی زیر سرم بودم. ما مربی‌مان را به نشست خبری فرستادیم که چند خبرگزاری نشست خبری را تحریم کردند.

کار آنها ناپسند بود که به باشگاه پرسپولیس بی‌احترامی کردند. تا جایی که می‌شد و امکانش هست، به نشست‌های خبری احترام گذاشتم و همیشه در نشست‌ها حضور داشتم. یک مورد اینطور اتفاق افتاد که فکر می‌کنم کار رسانه‌ها پسندیده نبود.

وی سپس با اشاره به روند بازی گفت: بازی جانداری بود و بیشتر جریان بازی را در اختیار داشتیم. موقعیت‌های خوبی برای زدن گل داشتیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم. به خصوص در نیمه دوم که خیلی خوب شروع کردیم و هر زمان توانستیم، به بازی سرعت دادیم، پاسکاری کردیم و موقعیت‌های خوبی به وجود آمد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد داور مسابقه اظهار داشت: در دو سه صحنه، داور جریان بازی را به سمت حریف تغییر داد. در صحنه‌ای که باید بابت خطا روی امید عالیشاه به روزبه چشمی کارت زرد می‌داد، خطایی نگرفت و به من و امید عالیشاه کارت زرد داد. جریان بازی با همان صحنه عوض شد، چون در اوج فشار حملات‌مان بودیم، اما دو سه تصمیم داور، جریان بازی را عوض کرد. بازی سختی برای قضاوت کردن بود و تیم داوری خوبی داشتیم، اما در این دو سه صحنه، فشاری را که باید روی حملات روی حریف می‌گذاشتیم، از ما گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=362856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر