6

حمله دوباره مجیدی به داوری؛ اینبار پنالتی دقیقه۸۷

  • کد خبر : 362858
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸

همانطور که انتظار می‌رفت سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از دربی ۹۷ تنها به صحنه جنجالی بازی اشاره کرد که داور می‌توانست برای آبی‌پوشان پنالتی بگیرد.

فرهاد مجیدی پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، گفت: به جز صحنه دقیقه ۸۷ بازی، هیچ صحبت دیگری نداریم! اگر فردا پیشکسوتان، فرگوسن‌های وطنی و جراید نمی‌گویند، فرار رو به جلوست، شش امتیاز را تا به الان از ما گرفته‌اند.


حمله دوباره مجیدی به داوری؛ اینبار پنالتی دقیقه۸۷

او ادامه داد: بازی با فجرسپاسی گل دوم سالم ما دیده نشد و به جای این که دو بر صفر ببریم، یک بر یک کردیم. در بازی با صنعت نفت آبادان هم پنالتی ما را نگرفتند. این هم از بازی امروز که پنالتی ما را نگرفتند. اگر با فرهاد مجیدی مشکل دارند، بگویند. هواداران چه گناهی کرده‌اند؟ من می‌روم که یک نفر دیگر بیاید. من نمی‌دانم چه داستانی پشت این ماجرا است؟ هر موقع تیمم بد بازی کرده گفتم بد بودیم اما این داور چطور این صحنه را پنالتی نگرفت؟ من که ۵۰ متر عقب‌تر بودم، فهمیدم پنالتی شد. داور چطور از دو قدمی این صحنه را ندید؟ من هیچ صحبتی جز دقیقه برخورد در دقیقه ۸۷ ندارم.

از مجیدی درباره عملکرد دو تیم در این دیدار پرسیده شد که او در پاسخ گفت: هر سوالی درباره آن دقیقه دارید بپرسید. من هیچ صحبتی جز این صحنه ندارم.

سرمربی استقلال در واکنش به این که در حین بازی به داور گفته بود اعلام آفساید روی موقعیت تک به تک حسین‌زاده با حامد لک اشتباه بود و در غیر این صورت او مربیگری را کنار می‌گذارد اما به نظر می‌رسد او اشتباه کرده و کارشناسان داوری اعتقاد دارند مهاجم استقلال در موقعیت آفساید صاحب توپ شده است، گفت: من خودم صحنه را دیده بودم. تصویر تلویزیونی از بالا گرفته و مشخص نیست. مطمئنم آن صحنه هم آفساید نبود. در بدبینانه ترین حالت مساوی بود. من روی خط دیدم. منتهی چون دوربین از سمت چپ تصویر گرفته، درست نبود. من دقیقا از روی خط دیدم که بازیکنم در آفساید نبود.

وی تاکید کرد: اگر حرف بزنیم می گویند فرار رو به جلو بود. داوران ۶ امتیاز از من گرفته‌اند. ما باید با ۲۰ امتیاز در صدر جدول باشیم. مشکل‌شان با استقلال است؟ مسوولان جان مادرتان، جان بچه‌های‌تان VAR را بیاورید. حق یک تیم چطور خورده می‌شود؟

مجیدی در نهایت از خبرنگاران پرسید که اگر سوالی درباره دقیقه ۸۷ دارند، پاسخ می‌دهد که با پاسخ منفی اهالی رسانه مواجه شد و نشست خبری را ترک کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=362858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر