6

تیکدری: ما بیشتر از سپاهان از داوری ضرر کردیم

  • کد خبر : 362882
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵

مهدی تیکدری می‌گوید که مطرح شدن نامش به عنوان گران ترین بازیکن لیگ برتر شیطنت رسانه‌ای است.

در‌ چارچوب دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر روز گذشته گل گهر میزبان سپاهان بود و موفق شد در این دیدار با نتیجه ۴-۲ این تیم را شکست دهد. مهدی تیکدری که روز گذشته ستاره گل گهر بود درباره این بازی اظهار داشت: فکر میکنم همه مردم و بینندگان از دیدن این بازی جذاب لذت بردند. پیش از بازی می‌دانستیم بازی سختی داریم و با برنامه وارد بازی شدیم و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

 

او با اشاره به حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت گل گهر در بازی دیروز عنوان کرد: برگشت آقای قلعه نویی باعث انگیزه بیشتر بازیکنان شد و خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم.

تیکدری در خصوص درخشش و دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند، گفت: خدا را شکر تلاش بچه ها و همه تیم باعث شد که من بتوانم گل‌ بزنم و خدا را شکر می‌کنم که گلزنی هایم از زمان و بازی خوبی شروع شد.

وی درباره دلیل کم گل بودن اکثر بازی در این فصل توضیح داد: لیگ امسال بسیار پرفشار است و در سطح بالایی هم برگزار می‌شود و متاسفانه بیشتر تیم ها به پیش از اینکه به دنبال برد باشند، دنبال نباختن هستند دلیل این مساله هم قطعا همین موضوع هست.

وینگر راست گل گهر با اشاره به اعتراضاتی که به داوری ها مطرح می‌شود، در مورد داوری بازی با سپاهان اظهار داشت: اعتراضات به داوری همیشه وجود دارد و در بازی ما هم داور چند اشتباه داشت. به نظر من پنالتی سپاهان درست نبود و در بعضی دقایق هم داور می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد.

ستاره گل گهر در خصوص اینکه آیا از عملکرد خودش رضایت دارد یا خیر، تصریح کرد: قطعا هیچ وقت از خودم راضی نمی‌شوم تا زمانی که بتوانم پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم و همینطور بتوانم در هر بازی مثل بازی دیروز بهترین بازیکن زمین باشم.

 

تیکدری در واکنش به شایعاتی در خصوص اینکه گران ترین بازیکن لیگ برتر است مطرح می‌شود، عنوان کرد: مطرح شدن این مسائل شیطنت رسانه ها هست و قطعا اینطور نیست و بازیکن های تیم های رقیب خیلی گران از من هستند.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا به قهرمانی فکر می‌کنند، گفت: تیم ما و بازیکنان پتانسیل بسیار بالایی دارند و قطعا تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=362882

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر