2

پارک جی سونگ: از درخشش رونالدو شگفت‌زده نشده‌ام

  • کد خبر : 362917
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

پارک جی سونگ، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید که از عملکرد کریستیانو رونالدو شگفت‌زده نشده است.

به گزارش افق نیوز ، این دو در فاصله سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ با یکدیگر در یونایتد هم‌بازی بودند و حتی در لیگ قهرمانان ۲۰۰۸ نیز در کنار هم جام قهرمانی را بالای سر بردند.

رونالدو چند روز پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته به یونایتد بازگشت و تا به حال در ۱۷ بازی ۱۲ گل برای این تیم به ثمر رسانده که شامل شش گل در لیگ قهرمانان است.

همین موضوع باعث شده که بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان از درخشش این بازیکن در ۳۶ سالگی تمجید کنند.

پارک جی سونگ در این باره به سایت گل گفت:« به ندرت پیش می‌آید که بازیکنی پس از گذراندن دوران اوجش در یونایتد بار دیگر به این باشگاه برگردد اما من فکر می‌کنم اگر قرار بود این اتفاق برای یک نفر رخ دهد، آن یک نفر رونالدوبود. چیزی که من از او به یاد دارم این است که همیشه توپی در کنارش داشت، حتی در رختکن هم همینطور بود.»

او ادامه داد:« داستان زود آمدن و دیر رفتن او از زمین تمرین معروف است که نشان دهنده عشق و اشتیاق او به فوتبال است. من بارها دیدم که او سعی می‌کند به بازیکنی بهتر و بهتر تبدیل شود و خودش را تحت فشار قرار می‌دهد. این اتفاقی است که در طول این سال‌ها رخ داده است.»

این ستاره سابق کره جنوبی اضافه کرد:« من بازی او برابر تاتنهام در لندن را دیدم. او گل بسیار زیبایی در آن بازی به ثمر رساند اما من نمی‌توانم حتی بگویم که این بهترین گل او بوده چون او مدام گل‌های بسیار خوبی به ثمر می‌رساند. مردم می‌گویند عملکرد او حتی در ۳۶ سالگی بسیار درخشان است اما من به عنوان هم تیمی سابق او باور دارم که این نتیجه طبیعی کارهای اوست و جایی برای شگفت‌زده شدن نیست.»

ورزش۳

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=362917

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر