3

مجیدی: بعد از ۵ مساوی فقط برد می‌خواهیم

  • کد خبر : 362946
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت:‌ پس از پنج تساوی متوالی در لیگ برتر، باید در دیدار مقابل پیکان برنده شویم.

مجیدی: باید برنده شویم؛ با کسی تعارف ندارم

به گزارش افق نیوز ، «فرهاد مجیدی» امروز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان، اظهار داشت: پیکان تیم جوان و دونده‌ای است اما با توجه به اینکه در پنج هفته گذشته پنج تساوی داشتیم چاره‌ای جز برد نداریم و برای پیروزی به زمین می‌رویم. برای این کار باید هوشیار باشیم و تمرکز بالایی داشته باشیم.

سرمربی در خصوص بازی‌های محتاطانه تیمش و تاثیر مربی ایتالیایی بر این روش بازی، گفت: با این نظر موافق نیستم. می‌توانید آمار را ببینید که تیم استقلال در این هفته‌ها چند موقعیت گل داشته است. فقط در بازی با صنعت نفت هفت، هشت موقعیت گل ایجاد کردیم. با توجه به اینکه بازیکن تهاجمی زیاد داریم، بازی تهاجمی در دستور کارمان است. شاید به جز بازی با صنعت نفت آبادان، در بازی‌های دیگر کیفیت لازم را در این بخش نداشتیم ولی با این حال می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی در خصوص اینکه مشکلات داوری در نتایج تیمش تاثیرگذار بوده با مسائل فنی؟ توضیح داد: نتیجه نگرفتن را گردن داور و همچنین بازیکن نمی‌اندازم. به عنوان مسوول فنی تمام نتایج را بر عهده می‌گیرم. بنیادی‌فرد در دربی برای اولین بار نبود که برای ما قضاوت می‌کرد. قبل از بازی هم گفتند که داور خوبی است. من اگر اعتراضی کردم، به خاطر این بود که دیدم که داور آن صحنه را دید و فقط شهامت گرفتن پنالتی را نداشت.

وی در مورد غیبین تیمش، عنوان کرد: وریا غفوری است به دلیل مصدومیت در جمع تیم حضور ندارد. بابک مرادی از بازیکنان خوب ما است و خیلی او را دوست دارم ولی نظم و انضباط تیمی اولین چیزی است که من در استقلال می‌خواهم. فرزاد برادر من یک ربع دیر به تمرین آمد، دو هفته اجازه ندادم سر تمرین بیاید و ۲۰ درصد جریمه‌اش کردم. با کسی تعارف نداریم.

مجیدی در خصوص جانشین غفوری در تیمش گفت: وریا در بازی با پرسپولیس واقعا به درد ما می‌خورد و با توجه به اینکه شرایط بدنی خوبی داشت و بازی با صنعت نفت هم فوق‌العاده بازی کرد ولی متاسفانه مصدوم شد و به دربی نرسید. بازیکنان جوانی داریم که می‌توانند جایگزین وریا شوند.

دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال از ساعت ۱۶ فردا (پنجشنبه) در هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=362946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر