6

ستاره محبوب در یک قدمی گلزنی به پرسپولیس ؛ رویایی که محقق نشد

  • کد خبر : 363020
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

 وینگر چپ هوادار پیش از بازی گفته بود احساس می‌کند که مقابل پرسپولیس گل می‌زند، اتفاقی که چند سانتی‌متر تا آن فاصله داشت.

ستاره محبوب در یک قدمی گلزنی به پرسپولیس ؛ رویایی که محقق نشد

در شرایطی ترکیب هوادار برای دیدار با پرسپولیس اعلام شد که رضا عنایتی نام پیمان میری را در فهرست ذخیره‌های خود قرار داده بود تا این وینگر سرعتی احتمالاً در نیمه دوم به ترکیب هوادار اضافه شود اما مصدومیت روح‌الله باقری پیش از شروع بازی، توفیق اجباری را در اختیار میری قرار داد تا از ابتدا مقابل سرخ‌پوشان به میدان برود.

 

این بازیکن سرعتی از همان ابتدای مسابقه با فرارهای خود برای خط دفاعی پرسپولیس خطرساز شد و انگیزه زیادی داشت تا بتواند گلزنی کند؛ میری پیش از بازی، در گفتگو با ورزش سه، گفته بود که حس می‌کند مقابل پرسپولیس گل می‌زند و برای شادی بعد از گل خود برنامه‌ریزی کرده است!

 

گل اول هوادار در شرایطی به ثمر رسید که محمد حسینی مدافع پیش‌تاخته این تیم گلزن بود اما پیمان میری بعد از عبور توپ از خط دروازه تکل زد تا در نگاه اول تصور بر این باشد که او گلزن هوادار بوده و جالب آن‌که بعد از این حرکت، شادی بعد از گل هم انجام داد اما واقعیت این بود که میری در گلزنی به پرسپولیس چند سانتی‌متر کم آورده بود.

 

 

به جز آن صحنه، چند موقعیت دیگر هم نصیب مهاجم ۲۹ ساله هوادار شد که ضربات او به گل پرسپولیس نرفت تا برنامه‌های از پیش تعیین‌شده او برای گلزنی مقابل پرسپولیس و شادی بعد از آن خراب شود و نتواند در ورزشگاه آزادی گل به یادماندنی در دوران فوتبالی‌اش را رقم بزند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=363020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر