6

واکنش فرزاد مجیدی به جریمه شدن از سوی برادرش

  • کد خبر : 363076
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷

برادرم سرمربی تیم است و جریمه‌ای هم بود که اعمال شد و هیچ اعتراضی هم ندارم و پایبند نظرات باشگاه و سرمربی هستم.

فرزاد مجیدی می‌گوید جریمه‌ای که برادرش به عنوان سرمربی تیم برای او در نظر گرفته برای همه تیم است و او هم از این مسائل مستثنی نیست.

به گزارش ایسنا، فرزاد مجیدی بعد از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: به مجموعه باشگاه تبریک می‌گویم. از سردار آجورلو و تمام نفراتی که در مجموعه هستند، تلاش می‌کنند. به کادرفنی و بازیکنان تبریک می‌گویم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

او درباره بیانیه شش باشگاه لیگ برتری علیه شکایت استقلال و تیم‌های دیگر از بازیکن گابنی گل‌گهر به منظور ۳ بر صفر شدن نتیجه مسابقه گفت: این موضوع در حیطه وظایف من نیست که صحبت کنم. سلسله مراتب باشگاه از مدیریت تا بخش حقوقی صحبت می‌کنند. همه مردم واقعیت‌ها را می‌دانند. حیف این فوتبال‌ها انجام می‌شود و در مجموعه کار و تلاش می‌کنیم اما هوادار استقلال نیست. این هم شانس ماست. کاش هواداران لذت این برد را می‌چشیدند. جای هواداران خالی است. امیدوارم تدابیری اندیشیده شود که آن‌ها هم باشند. امسال سال خوبی است. خیلی ناراحتم.

دستیار فرهاد مجیدی درباره علت غیبت هواداران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه‌ها گفت: به هر حال این موضوع در حیطه وظایف من نیست. از مسئولان باشگاه و سازمان لیگ باید بپرسید ولی جای هواداران خالی است و دلمان برایشان تنگ شده است.

فرزاد مجیدی درباره اینکه از سوی برادرش، فرهاد مجیدی به علت تاخیر در هنگام حضور در ترکیب استقلال جریمه شده است گفت: به هر حال این یک چیزی است که برای مجموعه است. من هم مستثنی نیستم. برادرم سرمربی تیم است و جریمه‌ای هم بود که اعمال شد و هیچ اعتراضی هم ندارم و پایبند نظرات باشگاه و سرمربی هستم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=363076

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر