7

عکس غم انگیز؛ به یاد پاس تهران

  • کد خبر : 363149
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

استادیوم شهید دستگری؛ ساخت باشگاه پاس تهران است. باشگاهی که امروز وجود خارجی ندارد و تیم هبه شده به همدان شرایط بغرنجی را در لیگ ۲ تجربه می کند.

یکی از عجیبت ترین و شاید بتوان گفت بدترین اتفاقاتی که فوتبال ایران در تاریخ حیات خود آنرا تجربه کرد هبه تیم های ریشه دار و قدیمی به شهرستان ها بود که امروز به خوبی متوجه شدیم که اقدامی کاملا غیر حرفه ای بود. شاید اگر در همان برهه چنین تیم هایی اعلام انحلال می کردند بهتر بود چون دست کم با خاطره خوش با فوتبال خداحافظی می کردند و همه آن اتفاقات خوبی که در طول حیات رقم زده بودند در ذهن ها می ماند اما اکنون پاس در همدان همان طور که اشاره شد در لیگ ۲ هم شرایط خوبی ندارد و تیم قعرنشین جدول بازی ها به حساب می آید. تازه در هفته سپری شده در بازی حاضر نشده و اگر یک بار دیگر در لیگ ۲ غیبت کند از جدول بازی ها کنار گذاشته می شود.

 

استادیوم شهید دستگردی در یکی از بهترین مناطق تهران که اینروزها میزبان تیم های سایپا در لیگ یک و پیکان در لیگ برتر است به لطف حضور پاس در لیگ برتر ساخته شد. تیمی که قهرمانی در لیگ برتر در کارنامه اش دیده می شود و آخرین تیمی است که در فوتبال باشگاهی آسیا قهرمان شده است. این عکس با جلوه پاس از دیدار پیکان – پرسپولیس با هنر امیر حسین خیرخواه به ثبت رسیده است . عکسی غم انگیز که غیبت حضور پاس در لیگ برتر را بیش از پیش نمایان می کند. تیمی که در طی حضور در فوتبال ایران معرف ستاره های بزرگی به فوتبال بود. باشگاهی که برای خود یک مکتب داشت و امروز حتی خیلی از مربیان جوانی که در لیگ برتر مربیگری می کنند دست پرورده این باشگاه هستند. جواد نکونام سرمربی فولاد، رسول خطیبی سرمربی پاس، ساکت الهامی سرمربی نساجی و …

 

ای کاش می شد که پاس تهران دوباره استارت می زد و آنهایی که مدیریت پاس را برعهده داشتند اشتباه خود را به حیات بخشیدن دوباره به پاس جبران می کردند. خاطرات این پاس فراموش شدنی نیست. دست کم از تیمی که در استادیوم شهید دستگری به میدان می رفته یک اسم باقی مانده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=363149

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر