7

قیمت تلویزیون، خرید اقساطی با چک یا سفته بدون ضامن

  • کد خبر : 363211
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵

تلویزیون چیست؟

امروزه در تمامی منازل حداقل یک تلویزیون وجود دارد و جزو یکی از پر استفاده‌ترین لوازم خانه به شمار می‌آید.

اگر جواب ساده‌ای برای سوال تلویزیون چیست؟ بخواهیم بدهیم باید بگوییم که تلویزیون یک وسیله الکتریکی است که توانایی پخش صوت و تصویر را به صورت همزمان دارد و در مقایسه با رسانه‌های دیگری چون مجله، روزنامه، سینما و غیره محبوبیت بیشتری داشته و به عنوان یکی از پرکاربردترین وسیله‌های ارتباط جمعی محسوب می‌شود.
در حال حاضر تنوع بالایی از انواع مدل‌های تلویزیون در بازار وجود دارد که از لحاظ مارک، کیفیت تصویر، امکانات و دیگر مشخصات فنی با یکدیگر تفاوت دارند که تمامی این تفاوت‌ها از عوامل مهم تاثیرگذار بر قیمت تلویزیون است.

کیفیت انواع تلویزیون

با توجه به اینکه تلویزیون جزو وسایلی است که سال‌های زیادی را باید به صورت مداوم کار کند در نتیجه در زمان خرید تلویزیون لازم است که به نکات مختلفی توجه کنید که یکی از این نکات مهم توجه به وضوح نمایشگر یا همان کیفیت تصویر تلویزیون است.
بی‌شک در زمان خرید تلویزیون از زبان بسیاری از فروشندگان واژه رزولوشن را شنیده باشید ولی شاید دقیقا ندانید چیست. رزولوشن به تعداد پیکسل‌هایی موجود در دو بعد افقی و عمودی صفحه نمایش گفته می‌شود در واقع رزولوشن یک اصطلاح برای ذکر تعداد پیکسل‌های صفحه نمایش است که به صورت یک جفت عدد زوج به کار می‌رود. هر چه رزولوشن بیشتر باشد کیفیت تصاویر خروجی بهتر خواهد بود اما باعث بالاتر رفتن قیمت تلویزیون نیز می‌شود.

کیفیت تصویر HD
در تلویزیون‌های اچ دی رزولوشن برابر با۱۲۸۰*۷۲۰  پیکسل است که کیفیت تصویری بالاتر از کیفیت تصویر تلویزیون‌های SD دارد. البته باید بگویم که در تلویزیون‌های امروزی از کیفیت تصویر HD و SD بسیار کم استفاده می‌شود.

کیفیت تصویر FULL HD
برخی از تلویزیون‌های پایین رده و میان رده با کیفیت تصویر فول اچ دی به بازار فروش عرضه می‌شوند این تلویزیون‌ها دارای رزولوشنی برابر با ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل هستند.

کیفیت تصویر ۴k
در تلویزیون‌های فورکی رزولوشن برابر با۳۸۴۰*۲۱۶۰  پیکسل است. امروزه بیشتر سازنده‌های تلویزیون محصولات خود را با کیفیت تصویر فورکی روانه‌ی بازار می‌کنند. این نوع تلویزیون‌ها از سال ۲۰۱۴ بیشترین بخش بازار را به خود اختصاص داده‌اند و جزو تلویزیون‌های رده بالا به شمار می‌آیند. البته قیمت تلویزیون ۴k نسبت به قیمت تلویزیون‌های FULL HD بالاتر است..

مقایسه انواع تلویزیون

تلویزیون‌های امروزی علاوه بر مارک، کیفیت تصویر و سایز صفحه نمایش از لحاظ نوع تکنولوژی صفحه نمایش و فناوری‌ها نیز با یکدیگر متفاوت هستند که در ادامه به توضیح مختصری در رابطه با این تفاوت‌ها پرداخته‌ایم.

نوع تکنولوژی صفحه نمایش
امروزه تلویزیون‌ها عموما با صفحه نمایش‌های ال ای دی (LED)، کیولد (QLED) و اولد (OLED) به بازار لوازم صوتی و تصویری عرضه می‌شوند. تلویزیون‌های LED همان تلویزیون‌های ال سی دی (LCD) هستند که تفاوت آنها در نوع پیکسل‌ها است. تلویزیون‌های ال ای دی تصاویر را با کیفیت و وضوح بهتری نسبت به تلویزیون‌های ال سی دی به نمایش در می‌آورند و از لحاظ سایز در تنوع بالایی طراحی و تولید می‌شوند و برای محیط‌های بیشتری قابل استفاده هستند در نتیجه مشتریان حق انتخاب‌های بیشتری دارند.
تلویزیون‌های OLED تصاویر مشکی را با کیفیت بسیار بالاتری نسبت به ال ای دی‌ها نمایش می‌دهند و تلویزیون‌های QLED به دلیل داشتن پیکسل‌های کوانتومی و پشتیبانی از محدوده گسترده‌ای از رنگ‌ها، تصاویر بسیار با کیفیتی را در تمام سطوح روشنایی به نمایش در می‌آورند. البته قیمت تلویزیون اولد و کیولد بالا است و می‌توان گفت که تلویزیون‌های ال ای دی از نظر قیمت برای مشتریان به صرفه‌تر هستند.

قابلیت هوشمند

تلویزیون هوشمند به تلویزیونی گفته می‌شود که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و قابلیت‌های هوشمندی چون گشت و گذار در صفحات اینترنت، نصب بازی و اپلیکیشن‌های مختلف و دیگر سرویس‌های اینترنتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تلویزیون‌های هوشمند در دسته تلویزیون‌های محبوب قرار می‌گیرند که فروش خوبی را در بازار دارند. توجه داشته باشید که قابلیت هوشمند بودن سبب افزایش قیمت تلویزیون می‌شود برای مثال قیمت تلویزیون ایکس ویژن هوشمند نسبت به قیمت تلویزیونی از هم این برند با همان سایز نمایش بیشتر است. بنابراین اگر قابلیت هوشمند برای شما جالب نیست و به دنبال خرید تلویزیون ارزان هستید بهتر است به سراغ خرید تلویزیون‌های معمولی با کیفیت تصویر Full Hd بروید.

تلویزیون اینترنتی رایگان

تلویزیون اینترنتی رایگان یک فناوری جدید در قالب سایت و اپلیکیشن است که این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند از طریق گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و تلویزیون هوشمند متصل به اینترنت پخش زنده تلویزیون، فیلم، سریال و شبکه‌های صدا و سیما را به صورت آنلاین تماشا کنند.

 

قیمت تلویزیون در فروشگاه سل

یکی از راه‌های آسان و بی دردسر خرید تلویزیون مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی و خرید غیر حضوری تلویزیون است. فروشگاه سل یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در داخل کشور است که تنوع بالایی از انواع مدل‌های تلویزیون را با تضمین کیفیت و تضمین قیمت به فروش می‌رساند.

قیمت تلویزیون ال جی، قیمت تلویزیون سونی، قیمت تلویزیون سامسونگ، قیمت تلویزیون هایسنس، قیمت تلویزیون دوو، قیمت تلویزیون تی سی ال و دیگر برندهای ایرانی و خارجی در فروشگاه اینترنتی سل بهترین قیمت بازار است و شما از طریق این سایت می‌توانید تلویزیون دلخواه خود را با بهترین قیمت بازار خریداری کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل بگیرید.

خرید اقساطی تلویزیون در فروشگاه سل

اگر قصد خرید تلویزیون ال جی، خرید تلویزیون سامسونگ، خرید تلویزیون اسنوا، یا خرید تلویزیون از هر مارک دیگری را دارید و سری به بازار زده باشید حتما متوجه این موضوع شده‌اید که قیمت تلویزیون در سال جدید در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار افزایش پیدا کرده است در نتیجه شاید توانایی مالی کافی جهت خرید نقدی و یکباره تلویزیون دلخواه خود را ندارید.
امروزه فروشگاه‌های زیادی به صورت حضوری به فروش اقساطی تلویزیون در جمهوری، فروش اقساطی تلویزیون در قزوین، فروش اقساطی تلویزیون در یزد، فروش اقساطی تلویزیون در اهواز، فروش اقساطی تلویزیون شهاب در تهران، فروش تلویزیون قسطی شیراز، فروش تلویزیون قسطی کرج و دیگر نقاط کشور می‌پردازند که با مراجعه به آنها می‌توانید خرید اقساطی تلویزیون را انجام دهید. البته در این روش خرید نیاز به صرف انرژی، زمان و هزینه‌هایی می‌باشد که شاید از حوصله افراد زیادی خارج است.
یکی از راه‌های ساده و بی دردسر جهت خرید اقساطی تلویزیون دوو، خرید اقساطی تلویزیون سونیا، خرید اقساطی تلویزیون شیائومی، خرید تلویزیون قسطی سامسونگ، خرید تلویزیون قسطی اسنوا و دیگر برندها مراجعه به فروشگاه اینترنتی سل است.

در فروشگاه اینترنتی سل امکان خرید تنوع بالایی از مدل‌های مختلف تلویزیون که از لحاظ اندازه صفحه نمایش، کیفیت تصویر و دیگر ویژگی‌ها با یکدیگر متفاوت هستند با روش‌های متنوعی چون خرید اقساطی تلویزیون با سفته، بدون ضامن، با چک و غیره فراهم شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط خرید تلویزیون قسطی از فروشگاه سل با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید.

فروش اقساطی تلویزیون با سفته

یکی که از شرایطی که در بسیاری از فروشگاه‌ها جهت خرید تلویزیون قسطی وجود دارد این است که مشتری باید یک چک معتبر ارائه دهد و یا یک ضامن معتبر معرفی کند که افراد بسیاری به دلیل نداشتن چک معتبر یا ضامن به مشکل برمی‌خورند. فروشگاه اینترنتی سل با در نظر گرفتن شرایط این دسته از افراد به فروش اقساطی تلویزیون با سفته می‌پردازد که جهت آگاهی از جزئیات آن می‌بایست با کارشناسان فروش سایت سل ارتباط برقرار کنید.

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=363211

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر