8

کدام گروه از فرهنگیان بازنشسته مشمول رتبه‌بندی معلمان می‌شوند؟

  • کد خبر : 363216
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس گفت: بازنشستگانی که مشمول قانون رتبه‌بندی معلمان می‌شوند علاوه بر بهره‌مندی از اعتبارات ۱۲.۵ هزار میلیاردی که مربوط به بودجه ۱۴۰۰ است، مشمول بودجه سنواتی ۲۵ هزار میلیاردی سال ۱۴۰۱ نیز خواهند شد.

«محمدرضا احمدی» عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره برخی جزئیات لایحه رتبه‌بندی معلمان از جمله احکام مرتبط با فرهنگیان بازنشسته مشمول این لایحه گفت: تمامی فرهنگیانی که تاریخ بازنشستگی آنها از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به بعد باشد، مشمول احکام مندرج در لایحه رتبه‌بندی خواهند شد.

وی افزود: به عبارت دقیق‌تر بازنشستگانی که از نظر افزایش حقوق و مزایا مشمول این قانون می‌شوند علاوه بر بهره‌مندی از اعتبارات ۱۲٫۵ هزار میلیاردی که مربوط به بودجه ۱۴۰۰ است، مشمول بودجه سنواتی ۲۵ هزار میلیاردی سال ۱۴۰۱ نیز خواهند شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس خاطرنشان کرد: از آنجا که هدف اصلی این لایحه افزایش حقوق و مزایای شاغلان فعال در آموزش و پرورش بوده، فرهنگیانی که قبل از ۳۱ شهریور سال جاری بازنشسته شده‌اند، بر اساس احکام خدمات کشوری و همسان‌سازی حقوق، مشمول افزایش حقوق می‌شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=363216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر