4

دوست دارم بازی فصل گذشته‌مان با PSG تکرار شود

  • کد خبر : 363253
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱

بنجامین پاوارد مدافع فرانسوی بایرن مونیخ معتقد است این تیم می‌توانست گذشته یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پاری‌سن‌ژرمن را شکست دهد.

بایرن مونیخ که فصل گذشته برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا می جنگید، در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تیم پرستاره پاری سن ژرمن قرار گرفت نهایتاً در مجموع دو بازی رفت و برگشت شکست خورد تا شاگردان هانسی فلیک از رسیدن به مراحل بالاتر چمپیونزلیگ باز بمانند.

در همین راستا اکنون از بنجامین پاوارد مدافع فرانسوی بایرن مونیخ سوال شده که در میان همه ۱۰۰ بازی که برای این تیم به میدان رفته دوست دارد کدام یک تکرار شود که او در جواب گفت: “یک چهارم نهایی فصل گذشته مقابل پاری سن ژرمن. ما شانس صعود داشتیم اما خوش شانس نبودیم. اما فوتبال همین است.”

 

پاوارد در ادامه پیرامون کدام یک از مربیان بایرن مونیخ بیشتر به او کمک کرده هم گفت: “برای من هر سه مربی مهم بودند. من از هر یک از آنها چیزهایی یاد گرفتم. درک خوبی از نیکو کواچ داشتم، او من باعث پیشرفت من شد. با هانسی فلیک ما همه چیز را بردیم و رابطه مان بسیار محترمانه بود.”

 

 

مدافع فرانسوی همچنین درباره سختی های یادگیری زبان آلمانی هم گفت: “اگر من تنها فرانسوی در بایرن بودم، آن را سریعتر یاد می گرفتم. سخت است، اما مربی و هم تیمی هایم را می‌فهمم. اگر لازم باشد، انگلیسی صحبت می کنم، اگرچه این دقیقاً نقطه قوت من نیست.”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=363253

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر