4

آلگری: اگر همین فاصله را حفظ کنیم، می‌توانیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بجنگیم

  • کد خبر : 363311
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است که تیمش می‌تواند با حفظ فاصله فعلی‌ خود با رقبا تا پایان ماه فوریه، برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بجنگد.

آلگری: اگر همین فاصله را حفظ کنیم، می‌توانیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بجنگیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که تیم تحت‌هداینش شب شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته نوزدهم سری A ایتالیا موفق شد در ورزشگاه آلیانتس تورین میهمانش کالیاری را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و نیم‌فصل اول را با ۳۴ امتیاز به پایان برساند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: موراتا داشت عصبانی می‌شد، او نه به فضا حمله می‌کرد و نه حرکت می‌کرد، بنابراین ترجیح دادم مویزه کین را به پست مهاجم نوک منتقل کنم. موراتا سپس بازی را با آرامش بیشتری دنبال کرد و فضای بیشتری را از جناحین داشت و این تغییر خیلی خوب جواب داد.

وی همچنین درباره هافبک فرانسوی‌اش اظهار داشت: به نظر من رابیو می‌تواند با شوت‌های از راه دورش به حریف ضربه بزند اما شاید به خاطر اینکه او در تیم ملی فرانسه در خط میانی دو نفره بازی می‌کند، جابجایی درستی در زمین ندارد یا اینکه زمانبندی درستی برای شوت زدن ندارد. آدرین در این بازی بازیخوانی خوبی نداشت. از بازیکنانم خواسته بودم که از شوت از راه دور بزنند و برناردسکی پیش از گلزنی‌اش این کار را چند بار انجام داد.

سرمربی یوونتوس صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: خوشحال خواهم شد اگر در پایان ماه فوریه با چنین فاصله‌ای با تیم‌های بالای جدول به کار خود ادامه دهیم چون آن موقع می‌توانیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بجنگیم. در این صورت از وضعیت تیم راضی خواهم بود. در ماه‌های ژانویه و فوریه نبردهایی با رقبای مستقیم‌مان خواهیم داشت و پس از آن بازی‌‌های راحت‌تری خواهیم داشت، این در حالی که دیگر مدعیان پس از آن با هم روبه‌رو خواهند شد. ما در نیم‌فصل اول از جدال با رقبای مستقیم‌مان ۱۱ امتیاز کسب کردیم اما در بازی‌های دیگر امتیازاتی از دست دادیم.

آلگری همچنین در خصوص اظهارنظر مائوریتزیو آریوابنه مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس که با اشاره به بازیکنانی همچون پائولو دیبالا و ماتیس دلیخت گفته بود این روزها بازیکنان بیشتر به مدیر برنامه‌های خود وفادار هستند تا باشگاه، گفت: چیزی برای گفتن در این خصوص ندارم. دلیخت در این بازی خیلی خوب بود. پائولو دیبالا هم بازیکن فوق‌العاده‌ای است و منتظر او خواهیم بود تا به آمادگی جسمانی کامل برسد. مهم این است که در ماه‌های ژانویه و فوریه تمام بازیکنان‌مان را در بهترین و فرم و شکل در اختیار داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=363311

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر