2

۵۰۰ میلیون تومان بودجه برای کانون مداحان فارس

  • کد خبر : 363411
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰

استاندار فارس: امیدواریم به زودی شاهد اموری همچون سگ گردانی در شهر نباشیم.

استاندار فارس از تخصیص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار طی یک سال آینده به کانون مداحان اهل بیت (ع) در استان فارس خبر داد.

محمدهادی ایمانیه در دیدار با هیئت رئیسه کانون مداحان فارس، با اشاره به اهمیت جایگاه مداحان اهل بیت (ع) در توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی، بر لزوم توجه به خواسته‌ها و مطالبات این قشر ارزشمند تاکید کرد.

به نقل از استانداری فارس، ایمانیه از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی که در جلسه حضور داشت خواست، نشستی با حضور مدیرکل اوقاف، رئیس صدا و سیمای مرکز فارس و معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری فارس و هیئت رئیسه کانون مداحان استان با هدف بررسی مسائل مورد نظر آن‌ها برگزار کند.

استاندار فارس عنوان کرد: هماهنگی با فرمانداران شهرستان‌ها با هدف توجه به کانون مداحان یکی از موضوعاتی است که باید در این نشست مطرح شود.

ایمانیه با بیان اینکه مقرر شده شورای فرهنگ عمومی در شهرستان‌ها نیز تشکیل شود، یادآور شد، یکی از وظایف این شورا به ریاست فرمانداران، رسیدگی به مسائل مربوط به هیئات مذهبی و مداحین است.

او با بیان اینکه اقدامات فرهنگی پراکنده بی نتیجه و بی فایده است، تاکید کرد: فعالیت‌های اصیل فرهنگی باید به دور از پراکنده کاری و با ایجاد هماهنگی انجام شود.

استاندار فارس با اشاره به دغدغه مداحان اهل بیت (ع) درباره ناهنجاری‌های اجتماعی به ویژه در اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع)، عنوان کرد: اقداماتی در زمینه رفع این معضلات صورت گرفته است.

ایمانیه گفت: به عنوان نمونه بنا داریم بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده پیش از دهه پر فروغ فجر چهره بین الحرمین و محدوده‌های اطراف آن را از مواد مخدر و معتادان متجاهر بزداییم.

او با اشاره به اینکه بعضی از مسائل در شأن جایگاه شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت نیست، خاطرنشان کرد: تاکنون تذکراتی به دستگاه‌های مسئول داده شده و امیدواریم به زودی شاهد اموری همچون سگ گردانی در شهر نباشیم.

استاندار فارس با اشاره به گلایه هیئت رئیسه کانون مداحان فارس از نامناسب بودن محل استقرار این کانون، اظهار کرد: استانداری اعتبار لازم برای ایجاد مکانی مناسب در محل ساختمان سازمان تبلیغات اسلامی را فراهم خواهد کرد.

ایمانیه همچنین از تخصیص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار طی یک سال آینده به کانون مداحان اهل بیت (ع) در استان فارس خبر داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=363411

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر