6

شهید سلیمانی ۴۰ سال به دور از هیاهوهای سیاسی برای دفاع از مظلومین مجاهدت کرد

  • کد خبر : 363536
  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

قالیباف با بیان اینکه شهید سلیمانی هنرمندی بود که برای جهاد و در صحنه‌های سخت بودن لحظه‌ای به خود تردید راه نداد، عنوان کرد: ایشان یک هنرمند بود از این باب که در سخت‌ترین لحظات که تنها ثانیه‌ای با مرگ فاصله داشت با آرامش کامل بهترین تصمیم را می‌گرفت.

محمدباقر رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی طی سخنانی اظهار داشت: دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. تسلیت از این باب که امت اسلامی و کشور عزیزمان سرداری را از دست داد که به او نیاز داشتیم و جای او امروز در میان همه ما خالی است.

وی افزود: تبریک از این جهت که انقلاب اسلامی و مکتب حضرت امام چنین سردارانی را تربیت کرد که از یک روستای محروم در جنوب کرمان  و از یک خانواده کشاورز زاده در دوران دفاع مقدس به گونه‌ای شکوفا شد که امروز ثمرات درخت تنومند و اثرگذار او در جهان اسلام قابل مشاهده است.

رئیس مجلس گفت: شهید سلیمانی یک هنرمند بود، از این باب که شهادت هنر مردان خدا است. ایشان به دور از هیاهوهای سیاسی و خودنمایی‌های شیطانی ۴۰ سال برای این ملت و کشور و دفاع از مظلومین و عزت مسلمین و احیای اسلام عزیز بی وقفه مجاهدت کرد. بنده از این باب می‌گویم شهید سلیمانی یک هنرمند است که از دل مردم بلند شد و تا آخر مردمی باقی ماند.

قالیباف با بیان اینکه شهید سلیمانی هنرمندی بود که برای جهاد و در صحنه‌های سخت بودن لحظه‌ای به خود تردید راه نداد، عنوان کرد: ایشان یک هنرمند بود از این باب که در سخت‌ترین لحظات درگیری که تنها ثانیه‌ای با مرگ فاصله داشت با آرامش و طمانینه بهترین تصمیمات را می‌گرفت. او هنرمند بود از این باب که هرگز نترسید چرا که او تنها از خدا می‌ترسید.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی جمع اضداد و غضب او از دل رحمت بلند می شد، گفت: شهید سلیمانی منتقم بود ولی در عین حال اهل گذشت بود. او مرد میدان و مبارزه بود ولی اهل مذاکره نیز بود. شهید سلیمانی لطیف و مظلوم بود ولی در اقتدار کامل. ایشان شجاع بود ولی این شجاعت توام با عقلانیت بود. ایشان یک انقلابی به تمام معنا بود ولی یک انقلابی که عقل و عدل در او وجود داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شهید سلیمانی اگر شجاع و نترس بود، اگر سرباز وطن بود، اگر ولایی و مردمی بود اگر مرد میدان بود، اهل توکل به خدا هم بود و  همواره به فضل خدا امید داشت. او ایمان داشت که خداوند متعال  به بندگانی که در راه او گام برمی دارند حق نصرت و پیروزی داده است لذا ما هستیم که باید چنین هنری را از مکتب سلیمانی که در حقیقت دست پرورده مکتب امام است، بیاموزیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=363536

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر