2

شناسایی چندین مورد «پارتی» مختلط با مدل پارتی‌های شیطان‌پرستان در کرج

  • کد خبر : 36356
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۴

به تازگی چندین مورد «پارتی» مختلط با مدل پارتی‌های شیطان‌پرستان توسط عوامل امنیتی در شهرستان کرج شناسایی و متلاشی شده است

آخرین خبر از پرونده مه‌آفرید، ارمنستان مأمن فرقه گرایان انحرافی، گسترش «پارتی» به سبک شیطان پرستی از جمله خبرهای ویژه روزنامه ملت ما است.

خبرگزاری فارس: گسترش «پارتی» به سبک شیطان پرستی

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، روزنامه ملت ما در بخش خبرهای ویژه خود آورده است؛ گفته می‌شود فرزند یکی از وزرای کابینه اصلاحات که سابقه مدیریت قضایی و امنیتی نیز دارد قرار گذاشته تا وکالت پرونده «م.ز» را برعهده گیرد. گفتنی است این اتفاق شاید بی‌ارتباط با ریشه کارگزارانی متهم مذکور نباشد.

ارمنستان مأمن فرقه گرایان انحرافی

متاسفانه کشور ارمنستان با زیر پا گذاشتن مناسبات دیپلماتیک خاک خود را محلی برای برگزاری دوره‌های آموزشی فرقه‌های انحرافی که در داخل ایران غیرقانونی اعلام شده کرده است. گفتنی است در همین راستا به تازگی گروهی ۳۰ نفره از فرقه ضاله موسوم به عرفان حلقه برای آموزش به این کشور سفر کرده‌اند.

عدم نظارت شهرداری تهران و مشکلات برای رانندگان تاکسی

پس از تاسیس شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی مسئله نظارت بر عملکرد آنان یکی از موارد مهمی است که مغفول واقع شده است. در این باره وظیفه شهرداری برای نظارت موثر بر این شرکت‌ها به عنوان متولی این بخش، موضوعی است که همچنان بی‌پاسخ مانده و همین امر موجب شده تا این شرکت‌ها هرگونه شرایط تحمیلی و غیرقانونی را بر قشر راننده که از زحمتکش‌ترین و فرو دست‌ترین اقشار جامعه هستند اعمال نمایند.گفتنی است در همین راستا یکی از شرکت‌ها ـ م تاکسی ـ با وجود دریافت حق بیمه کامل از رانندگان این شرکت مدت چهار ماه است که حق بیمه تاکسی داران شرکت خود را نپرداخته و رانندگان را با مشکل مواجه کرده است.

«ایران را بمباران کنید» خیلی مد شده اما… !

«جان اسنو» روزنامه‌نگار ارشد کانال چهار تلویزیون انگلیس در یک سخنرانی با عنوان «زمان باز اندیشیدن به ایران؟» به تاریخ روابط دیپلماتیک ایران و بریتانیا و اشتباه‌های دولت متبوعش درباره ایران پرداخته است. در این سخنرانی که در موسسه «چتام هاوس» انجام شده آقای اسنو با اشاره به سابقه حضورش در ایران و مصاحبه‌های متعدد با مقامات ارشد جمهوری اسلامی از ابوالحسن بنی صدر تا محمود احمدی‌نژاد می‌گوید:

«صحبت کردن درباره بمباران ایران این روز‌ها خیلی مد شده است گرچه من فکر می‌کنم اگر کسی بخواهد ایران را بمباران کند باید با لپ تاپ این کار را بکند… ». وی همچنین می‌گوید: «ما با هیچ کشوری جز ایران روابطی تا این حد بد نداشته‌ایم. مهارت خیلی زیادی لازم بود که ما به چنین شرایطی بیفتیم و روابطمان با یکی از کشورهای قدرتمند منطقه به بیگانگی کشیده شود».

گسترش «پارتی» به سبک شیطان پرستی

به تازگی چندین مورد «پارتی» مختلط با مدل پارتی‌های شیطان‌پرستان توسط عوامل امنیتی در شهرستان کرج شناسایی و متلاشی شده است. گفتنی است ضعف فرهنگ‌سازی و آسیب‌شناسی رفتارهای هنجارشکنانه متاثر از فرهنگ غرب از سوی نهادهای متولی امور فرهنگی در کشور یکی از مهم‌ترین علل بروز این مسائل در کلان‌شهرهاست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=36356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر