3

کنسرت پرشور ماکان بند دی ماه در تهران+ تصاویر

  • کد خبر : 363648
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲:۲۴

کنسرت گروه جوان و پرطرفدار «ماکان» پس از مدت ها دوری در تاریخ ۶ دی ماه در سالن وزارت کشور تهران برگزار شد. نکته جالب این کنسرت خبری بود که تنها ساعاتی قبل از آغاز این برنامه منتشر شد و مبنی بر این بود که تمامی اجراهای سالن وزارت کشور لغو شده است. این خبر […]

کنسرت گروه جوان و پرطرفدار «ماکان» پس از مدت ها دوری در تاریخ ۶ دی ماه در سالن وزارت کشور تهران برگزار شد. نکته جالب این کنسرت خبری بود که تنها ساعاتی قبل از آغاز این برنامه منتشر شد و مبنی بر این بود که تمامی اجراهای سالن وزارت کشور لغو شده است. این خبر باعث شد تا هم خود گروه و هم مخاطبینی که برای این اجرا بلیط تهیه کرده بودند ساعاتی در سردرگمی باشند. اما در نهایت پس از کش و قوس‌های فراوان مجوزهای لازم صادر شد و این اجرا به روی صحنه رفت.

گروه ماکان در این کنسرت به اجرای گلچینی از قطعات محبوب خود و همچنین قطعات سریال «جزیره» که امیر مقاره (خواننده این گروه) در مقام بازیگر در این سریال حضور دارد پرداخت و توانست شب خوبی را برای هواداران خود رقم بزند.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری «آوازی نو» و طی دو سانس برگزار شد. شایان ذکر است که این اجرا برای روزهای ۹ و ۱۰ دی ماه نیز تمدید شده است.

عکاس: مریم خیری

خبرنگار: حسین نعمتی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=363648

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر