2

تداوم فک رهن برگ سبز محصولات ایران خودرو

  • کد خبر : 363818
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

افق نیوز ، کمیته خودرو در تصمیمی برای کنترل قیمت خودرو در بازار تصمیم گرفت که بند ممنوعیت فروش یک ساله خودروهای تحویلی به مشتریان ایران خودرو و سایپا حذف شود تا کسانی که قصد فروش خودروی خود را دارند و تابه‌حال به دلیل نداشتن برگ سبز و سند مالکیت این امکان را نداشتند بتوانند زودتر از موعد خودروی خود را در بازار به فروش رسانند تا شرایط بحرانی در بازار خودرو که به دلیل عدم عرضه خودرو به بازار از طرف دو خودروساز بزرگ کشور صورت گرفته بود تا حدی حل گردد. برای مشاهده اطلاعیه « حذف بند ممنوعیت ۱ ساله فروش خودروهای خریداری شده از کارخانه » می‌توانید بر روی آن کلیک نمایید.

تداوم فک رهن برگ سبز محصولات ایران خودرو

بعد از حکم رئیسی در خصوص لغو افزایش قیمت خودرو در کارخانه این ابهام به وجود آمده بود که آیا لغو این بند هم در دستور کار است و یا خیر؟

در این خصوص معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو اطلاعات جدیدی را در اختیار پایگاه‌های خبری قرار داده است که در ادامه ذکر می‌شود.

بابک رحمانی دراین‌باره گفت: طبق تصمیمات اتخاذ شده، فک رهن اسناد خودروها ادامه داشته و در سه روز اخیر بیش از ۱۶ هزار سند خودرو آزاد و چاپ شده است.

وی افزود: درحال حاضر ۱۱۰ هزار پیامک برای مشتریان ارسال شده و ۱۷ هزار نفر از مشتریان درخواست خود را ثبت و نسبت به پرداخت مبلغ ترهین اقدام کرده اند.

رحمانی ادامه داد: برای تسریع در این فرآیند کارکنان معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو در ساعات بیش‌تر از جمله روزهای جمعه در محل کار خود حاضر خواهند بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=363818

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر