9

گرشاسبی: دلیل حذف سرخابی‌ها مربوط به گذشته است و سجادی نقشی نداشته است/ شبانه‌روز کار کردیم تا مجوز فولاد را بگیریم

  • کد خبر : 363966
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تأکید کرد که با وجود سختی‌ها با کار شبانه‌روزی توانستند مجوز حرفه‌ای حضور در آسیا را کسب کنند.

گرشاسبی: دلیل حذف سرخابی‌ها مربوط به گذشته است و سجادی نقشی نداشته است/ شبانه‌روز کار کردیم تا مجوز فولاد را بگیریم

 به گزارش افق نیوز ، حمیدرضا گرشاسبی درباره  حضور فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: AFC شاخص‌هایی را برنامه‌‌ریزی کرده بود و آیتم‌هایی مثل معیارهای مالی و شفافیت در بخش حقوقی، ورزشی، زیرساختی و پرسنلی را مدنظر داشت. ما امسال برای ارسال فرم‌ها و ترجمه آن، حدود ۸۷۰ صفحه را بارگذاری کردیم و توانستیم مجوز حرفه‌ای را به دست بیاوریم. ما کمیته‌ای را تشکیل دادیم و باید تشکر ویژه‌ای از همکارانم در باشگاه فولاد داشته باشم که وقت گذاشتند. ما وقتی شروع کردیم پنجره‌مان بسته بود، محروم بودیم و احساس خطر می‌کردیم که  خدای نا کرده آسیب ببینیم. ما وقتی فرم‌ها را ارسال کردیم معایبی مانند عدم تسویه حساب با جانواریو و رافائل که مربوط به سال‌های ۸۶ و ۹۷ بود، وجود داشت. در این مدت بچه‌های ما شبانه‌روز تلاش و اسناد مثبت را تهیه کردند و دوباره بارگذاری کردیم و از این بابت ما مشکل خاصی نداشتیم. با توجه به محدودیت‌های کرونایی، ما حسابرس‌های قانونی را مستقر کردیم که اسناد مالی را به روز و شفاف بارگذاری و ارسال کردیم و خوشبختانه توانستیم مجوز را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا سرخابی‌ها از آسیا حذف شدند؟»، یادآور شد:  من از سال ۹۴ در هیئت مدیره پرسپولیس بودم و سال ۹۶ که مدیرعامل شدم بیش از ۱۰۰ پرونده AFC‌ روی میز داشتیم و خطرات زیادی رما را تهدید می‌کرد از جمله پنجره‌ای که بسته شد و همین‌طور شکایت ریزه‌اسپور. همه هواداران پرسپولیس می‌دادند که ما یک هفته در ترکیه اُتراق کردیم  و پیگیر بودیم تا ۸۰۰ هزار یورو محکومیت‌مان را به ۵۰ هزار یورو تقلیل دهیم تا از ریزه‌اسپور رضایت بگیریم. پرونده‌های دیگر را هم تعدادی را با رایزنی و تعدادی را هم با تخفیف و توافق، حل کردیم. کسانی هم که پول نداشتیم پرداخت کنیم، با امضای تفاهم‌نامه‌ای مکتوب فرصت گرفتیم و همه را در AFC بارگذاری کردیم  و توانستیم در آن شرایط سخت مجوز حرفه‌ای را بگیریم. پرسپولیس همیشه در این زمینه پیشتاز بوده، ولی امسال متأسفانه این اتفاق افتاده است.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس که با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» گفت‌وگو می‌کرد،  ادامه داد: من همیشه در زمانی که در پرسپولیس بودم ارتباط شفافی با هواداران داشتم و الان لازم است بگویم سجادی وزیر ورزش که از قهرمانان گذشته ورزش بوده و دکترای مدیریت ورزش دارد، هیچ نقشی در این قضایا و مشکلات ندارد، چون دلیل این اتفاقات برای الان نیست و این هجمه علیه وزیر ورزش درست نیست. وظیفه اخلاقی من است که روشنگری کنم. در گذشته جابه‌جایی مدیران به سرعت انجام می‌شد و الان می‌بینیم که فلان مدیرعامل قرارداد بست و بدهی گذاشت. شاید آن مدیرعامل اگر تا پایان مدیرعاملی‌اش می‌ماند، تسویه می‌کرد. متأسفانه قضاوت‌هایی که الان صورت می‌گیرد، سخت است. من وقتی که قرار شد در  فولاد حضور داشته باشم، دیدم که پنجره این باشگاه بسته است و قراردادها تمام و قرارداد کادر فنی بسته شده است. می‌توانستم بگویم نمی‌آیم، ولی رفتم تا مشکلات را حل کنم. نمی‌دانم به چه زبانی بگوییم که سیاسیون دست‌شان را از ورزش بردارند. یک ارزیابی بکنید و ببینید فردی مثل گرشاسبی چه عملکردی داشته است. ببینیم کسی که اشتباه کرده به چه جرأتی دوباره به دنبال پست است. اگر این رانت‌بازی‌ها نباشد این مشکلات پیش نمی‌آید. مهمترین تأثیر ورزش ایجاد نشاط و شادابی است و همه الان غمگین هستند.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=363966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر