8

سامانه های تامین اجتماعی در دسترس قرار گرفتند

  • کد خبر : 364034
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵

سامانه های ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی مجدداً در دسترس کارفرمایان قرار گرفت

به گزارش خبرنگار افق؛ سامانه قبلی ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی کارفرمایان به آدرس samt.tamin.ir که چند روزی است دچار اختلال گردیده ، مجدداً  در دسترس عموم قرار گرفت.

طبق اطلاعیه قبلی سازمان تامین اجتماعی قرار بود از ابتدای مرداد ماه کارفرمایان از طریق سامانه جدید این سازمان به آدرس es.tamin.ir نسبت به ارسال لیست بیمه خود اقدام نمایند که بنا به دلایلی این کار به صورت موازی از طریق هر دو سامانه صورت می پذیرفت.

با اختلال در سامانه قبلی، بسیاری از کارفرمایان به سمت استفاده از سامانه جدید تامین اجتماعی رفتند که باتوجه به مشکلات اخذ تعهدنامه انجام خدمات غیرحضوری کارفرمایان که در برخی موارد با عدم وجود کارگاه در لیست کارگاههای کارفرمایان و نیازمندی مراجعه حضوری کارفرمایان به شعب بود، مشکلات عدیده ای را برای آنها ایجاد کرد.

با فراهم آمدن امکان ارسال لیست بیمه از طریق سامانه قبلی تامین اجتماعی، مشکلات کارفرمایان در ارسال لیست برطرف گردید.

براساس اعلام مسئولین سازمان تامین اجتماعی در راستای تحول بنیادین و استفاده از فناوری نوین در این سازمان ، سامانه جدید طراحی به مرحله اجرا رسیده است که بسیاری از نیازمندی های بیمه شدگان و کارفرمایان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از طریق این سامانه برطرف می گردد.

سامانه جدید تامین اجتماعی حجم قابل توجهی از مراجعات حضوری مردم به این سامانه را کاسته است و گامی بسیار مهم و اساسی در ارائه خدمات سریع و شفاف و آسان به مردم توسط این سازمان محسوب می شود که امید است با برطرف سازی مشکلات زیرساختی موجود مردم طعم شیرین استفاده از فناوری در دولت الکترونیک را بچشند.

خیرنگار: فرناز سادات حسینی

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=364034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر