3

تمامی اتباع خارجی دارای مجوز اقامت قانونی در ایران از تمامی مزایا و حقوق قانونی برخوردارند

  • کد خبر : 36404
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۷

در جمهوری اسلامی ایران نیز دستگاه های مسوول موظف به برخورد قانونی ناقضین قانون ورود، اقامت و اشتغال غیرقانونی اتباع خارجی هستند.

افق:ofoghnews.irمشاور وزیر کشور و مدیر کل اتباع و مهاجران خارجی با رد برخی اخبار منتشره در اتخاذ سیاست های تبعیضی نسبت به اتباع خارجی تاکید کرد که تمامی اتباع خارجی دارای مجوز اقامت قانونی در ایران از مزایا و حقوق قانونی مصرح در قوانین مربوط برخوردارند.
‘سیدمحمد تهوری’ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن حفظ حقوق پناهندگان و سایر اتباع خارجی قانونی، بر این نکته تاکید دارد که تمامی اتباع خارجی دارای مجوز اقامت قانونی در ایران از تمامی مزایا و حقوق قانونی مصرح در قوانین مربوط برخوردارند مگر آن دسته که احیانا فاقد اقامت قانونی بوده و حضورشان در کشور به صورت غیرمجاز است.

وی اظهار داشت:بدیهی است ورود و اقامت غیرقانونی اتباع خارجی در عموم کشورها از جمله کشورهای همسایه جرم محسوب می شود و در جمهوری اسلامی ایران نیز دستگاه های مسوول موظف به برخورد قانونی ناقضین قانون ورود، اقامت و اشتغال غیرقانونی اتباع خارجی هستند.

این مقام مسوول در وزارت کشور با بیان اینکه برخی از رسانه ها به تحلیل های مغرضانه در مورد سیاست های کشور در خصوص پناهندگان و دیگر اتباع خارجی دارای اقامت قانونی می پردازند ،گفت:کمک های انسان دوستانه جمهوری اسلامی ایران همواره از سوی سایر کشورها مجامع و سازمان های بین المللی مورد تمجید قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=36404

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]