3

پشت‌پرده انتصاب جنجالی علی عسگری در رسانه ها

  • کد خبر : 364184
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸

یک منبع آگاه در رابطه با انتصاب علی عسگری گفت که برخی از اطرافیان آقای علی عسگری با پیشنهاد مبالغی قابل توجه به رسانه ها و کانال های تلگرامی در پی توجیه این انتصاب در مرحله اول و همچنین بزرگنمایی از مدیریت علی عسگری طی ماه های آینده هستند.

پشت‌پرده انتصاب جنجالی علی عسگری در رسانه ها

به گزارش افق نیوز به نقل از دیده‌بان ایران، برخی از اطرافیان آقای علی عسگری با پیشنهاد مبالغی قابل توجه به رسانه ها و کانال های تلگرامی در پی توجیه این انتصاب در مرحله اول و همچنین بزرگنمایی از مدیریت علی عسگری طی ماه های آینده هستند.

به دنبال انتشار خبر انتصاب عبدالعلی علی عسگری، رئیس پیشین سازمان صداوسیما به عنوان مدیرعامل هلدینگ بزرگ خلیج فارس که گفته می شود علی رغم دارا نبودن تخصص لازم از سوی ابراهیم رئیسی انجام شد. یک منبع آگاه در رابطه با همین انتصاب گفت که برخی از اطرافیان آقای علی عسگری با پیشنهاد مبالغی قابل توجه به رسانه ها و کانال های تلگرامی در پی توجیه این انتصاب در مرحله اول و همچنین بزرگنمایی از مدیریت علی عسگری طی ماه های آینده هستند.

پول پاشی اطرافیان "علی عسگری" در رسانه ها برای سفید سازی یک انتصاب جنجالی!

 

این منبع آگاه همچنین اضافه کرد که نحوه این سفید سازی به اینگونه است که رسانه ها در ازای دریافت مبالغی وظیفه پیدا می کنند که در گفت وگو با اقتصاددان ها و نمایندگان مجلس ضمن تمجید از شخصیت علی عسگری، مدیرعاملی او بر بزرگترین پتروشیمی خلیج فارس را امری ضروری و در جهت عملکرد انقلابی دولت سیزدهم معرفی نمایند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ رئیس سابق صداوسیما دارای کارشناسی مهندسی برق پلی تکنیک تهران و کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه تهران و دکترای مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت است.

علی عسگری پس از آغاز بکارش در پتروشیمی خلیج فارس منتقدان خود را به نگرانی درباره قطع دست اندازی هایشان به این هلدینگ بزرگ متهم کرده بود.

هادی بیگی نژاد یکی از نمایندگان مجلس یازدهم در واکنش به این انتصاب جنجالی به رسانه ها گفته بود که انتخاب علی عسگری به عنوان مدیرعامل پتروشیمی خلیج فارس نه به دستور وزیر نفت بلکه با توصیه و تاکید نهادهای بالاتر صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=364184

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر