3

ذوالفقارنسب رئیس انجمن فوتبال هفت نفره می‌ماند؟

  • کد خبر : 364336
  • ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین پیرامون احتمال اعزام تیم فوتبال هفت نفره به جام جهانی و همچنین شرایط ادامه همکاری با رئیس انجمن این رشته توضیحاتی را ارائه کرد.

ذوالفقارنسب رئیس انجمن فوتبال هفت نفره می‌ماند؟

سید محمدشروین اسبقیان، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره احتمال اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در اسپانیا اظهار داشت:  ما در هیئت رئیسه فدراسیون مصوباتی داریم که براساس آنها، کارها را اولویت‌بندی می‌کنیم. اولویت فدراسیون حضور موفق ورزشکاران و تیم‌ها در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است. بر همین اساس برنامه‌ها و اردوها اجرا می‌شود. البته به رشته‌های دیگر نیز توجه داریم و طبق همین موضوع، اردوی تیم فوتبال هفت نفره در مراحل مختلف برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای اعزام این تیم صحبت‌هایی شد و مسئولان انجمن در حال پیگیری هستند. فکر می‌کنم نهایتاً تا شنبه وضعیت اعزام این تیم مشخص خواهد شد.

«بیژن ذوالفقارنسب رئیس انجمن فوتبال هفت نفره چند روز قبل به عنوان رئیس کمیته فنی فدراسیون و همچنین رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب شد. آیا این مشغله کاری به انجمن مربوطه آسیب نمی‌زند؟» اسبقیان در پاسخ به این سوال گفت: ذوالفقارنسب خودش استاد است و می‌تواند خودش در این باره تشخیص بدهد. باید زمان بدهیم و ببینیم چه پیش می‌آید. به هر حال او از سرمایه‌های ورزش و یک انسان اخلاق‌مدار است. ذوالفقارنسب تاکنون در همه جلسات حضور داشته، اما باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. اگر احساس کند که انجمن از این شرایط آسیب می‌بیند، خودش تصمیم‌گیری می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=364336

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر