3

تصویری جالب از ستاره فوتبال با «پابند ردیاب» پس از آزادی مشروط از زندان

  • کد خبر : 364388
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

مدافع فرانسوی تیم فوتبال منچسترسیتی به صورت مشروط آزاد شده تا زمان برگزاری دادگاه بعدی‌اش فرا برسد.

تصویری جالب از ستاره فوتبال با «پابند ردیاب» پس از آزادی مشروط از زندان/عکس

مدافع فرانسوی تیم فوتبال منچسترسیتی به صورت مشروط آزاد شده تا زمان برگزاری دادگاه بعدی‌اش فرا برسد.

به گزارش افق نیوز ، بنژامن مندی برای اولین بار از زمان آزاد شدنش از زندان شهر منچستر رؤیت شد. او که به صورت مشروط آزاد شده، روز گذشته (جمعه) برای معرفی کردن خود به یکی از ادارات پلیس شهر منچستر مراجعه کرد. او در حالی در آن محل رؤیت شد که یک پابند ردیاب الکترونیکی به پایش بسته شده بود، وسیله‌ای که برای تشخیص محدوده تردد زندانیان آزاد شده به صورت مشروط استفاده می‌شود تا از خروج آنها از محدود مشخص شده جلوگیری کند. یکی دیگر از موارد آزادی مشروط مندی حضور روزانه او در مرکز پلیس برای معرفی خودش است.

مدافع فرانسوی تیم فوتبال منچسترسیتی که جرمش ۷ فقره تجاوز به ۴ زن مختلف است، تاکنون ۱۳۴ روز در زندان بوده است. اکنون اما او تا ۶ ماه آینده‌ که جلسه بعدی دادگاهش برگزار می‌شود، باید در عمارت مجلل ۵ میلیون پوندی خود حبس خانگی باشد، هر چند موظف است که هر روز در اداره پلیس اعلام حضور کند.

جلسه بعدی دادگاه مندی ماه ژوئن خواهد بود و این بدان معناست که او قطعاً تا پایان فصل شانسی برای بازی ندارد. در همین حال قاضی پرونده مندی به او هشدار داده در صورتی که از هریک از مواد آزادی مشروطش تخطی کند به زندان امنیتی شهر منچستر برگردانده خواهد شد.

مندی سال ۲۰۱۷ با قراردادی ۵۲ میلیون پوند از موناکو به منچسترسیتی پیوست و از آن زمان تا کنون سه بار با این تیم قهرمان لیگ برتر شده است، ۲ بار فتح جام اتحادیه و ۲ بار قهرمان جام خیریه شده است.

تصویری جالب از ستاره فوتبال با «پابند ردیاب» پس از آزادی مشروط از زندان/عکستصویری جالب از ستاره فوتبال با «پابند ردیاب» پس از آزادی مشروط از زندان/عکستصویری جالب از ستاره فوتبال با «پابند ردیاب» پس از آزادی مشروط از زندان/عکس

خبرانلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=364388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر