4

صدای کنعانی‌زادگان را پخش کردند اما …/ هیچ‌وقت نگاه عادلانه بین پرسپولیس و استقلال وجود نداشت/ برای پرسپولیس همیشه مشکل ایجاد می کنند

  • کد خبر : 364505
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

سپهر حیدری پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط این تیم و استعفای یحیی گل محمدی صحبت کرد.

سپهر حیدری پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط این تیم و استعفای یحیی گل محمدی صحبت کرد.

سپهر حیدری
سپهر حیدری در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس که منجر به تعطیلی تمرینات و استعفای یحیی گل محمدی شده اظهار داشت: واضعاً اوضاع بدی در پرسپولیس حاکم است و نگاه کنید اوضاع چقدر خراب است که یکی مثل یحیی گل‌محمدی که یکی از محجوب‌ترین مربیان فوتبال ایران است هم صدایش در آمده است و اعتراض کرده است. این بنده خدا که در سخت‌ترین شرایط کار کرده و اعتراضی هم نکرده است. امیدوارم هرچه زودتر فکری به حال این تیم شود. مشکلات اساسی به دلیل سو مدیریت‌هایی است که در گذشته وجود داشته و انتخاب مدیران اشتباه و ناکارآمد به تیم ضربه زده است. امیدوارم حالا که مدیریت تغییر کرده به مدیران جدید کمک شود تا بتوانند مشکلات را حل کنند. به نظرم نیاز است مدیران اقتصادی به بدنه مدیریت باشگاه اضافه شوند که بتوانند برای باشگاه درآمدزایی داشته باشند.

وی در مورد اینکه صحبت از گزینه‌هایی مثل علی دایی برای جانشینی گل‌محمدی مطرح شده گفت: به نظرم بهترین گزینه برای پرسپولیس یحیی گل محمدی است و اگر بماند تیم را قهرمان می‌کند. با تمام احترامی که برای علی دایی و گزینه‌های دیگر قائلم باید گل محمدی در تیم بماند و با تعصبی که از او نسبت به پرسپولیس سراغ دارم مطمئنم او جایی نمی‌رود و قهرمانی سومش را هم با پرسپولیس جشن می‌گیرد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه هواداران این تیم عقیده دارند نسبت به شرایط این تیم با استقلال تبعیض وجود دارد، توضیح داد: در این مورد خیلی صحبت کردیم و بارها گفته‌ایم و هرچه بگوییم تکرار مکررات است. نه در این دوره وزارت، بلکه در هیچ دوره‌ای شرایط عادلانه میان دو تیم وجود نداشته است. همین امسال دیدید که تیم رقیب چه راحت بازیکن خارجی جذب کرد و استفاده کرد و پرسپولیس چقدر برای این موضوع به مشکل خورد. یا بدهی آنها چقدر راحت به حساب مقصد می‌نشیند تا پنجره بسته نشود ولی برای پرسپولیس همیشه مشکل وجود دارد. دیگر به جنگیدن در شرایط نابرابر و پنجره بسته و موارد این چنینی عادت کردیم و موفقیت در این شرایط است که لذت بیشتری دارد.

حیدری در مورد ماجرای کنعانی زادگان و دعوتش به تیم ملی خاطرنشان کرد: این کار قشنگی بود که اسکوچیچ انجام داد و از او واقعاً بابت این تصمیم به جا و درست تشکر می‌کنم. حسین کنعانی زادگان هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی از بهترین‌های فوتبال ایران است و در آن شکی نیست. صدایی که از او پخش شد مشخص بود منقطع شده و دستکاری شده است و با برنامه و هدف سراغش رفتند تا او را تخریب کنند و هم خودش و هم سایر بازیکنان باید مراقب باشند که چنین مسائلی بازهم در کمینشان خواهد بود. اگر اسکوچیچ به خاطر فشارها او را دعوت نمی‌کرد هم آینده فوتبالی یکی از با کیفیت‌ترین بازیکنان ما و هم شرایط خود تیم ملی با مشکل مواجه می‌شد و قطعاً تیم ملی ضرر می‌کرد. الان صدای کنعانی زادگان منتشر شده و همه در جریان قرار گرفتند و با آبروی او بازی شد ولی خیلی اتفاقات دیگر افتاده که صدایش را در نیاوردند و برخوردی صورت نگرفته است. به نظرم در مورد کنعانی زادگان تصمیم درستی گرفته شد.

وی در پایان گفت: صعود زودهنگام تیم ملی را به جام جهانی تبریک می‌گویم و قاطعانه‌ترین صعود به جام جهانی را داشتیم و ۳ بازی مانده به پایان مسابقات صعودمان قطعی شده است و امیدوارم در جام جهانی هم ملی پوشان موفق باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=364505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر