4

کنایه واعظ آشتیانی: برخی وزرا سابقه ریاست یک اداره را نداشتند، حالا وزیر شدند!

  • کد خبر : 364588
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

در حالی که برخی وزرا سابقه ریاست یک اداره را نداشتند، اما وزیر شدند. چه بسا در گذشته هم این اتفاق رخ داده‌است.

کنایه واعظ آشتیانی: برخی وزرا سابقه ریاست یک اداره را نداشتند، حالا وزیر شدند!

امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا در مورد عملکرد اقتصادی دولت گفت: «تن‌ها پول مهم نیست و مولفه‌های دیگر نیز دخیل است. همچنین معتقدم تجربه حایز اهمیت است. در حالی که برخی وزرا سابقه ریاست یک اداره را نداشتند، اما وزیر شدند. چه بسا در گذشته هم این اتفاق رخ داده‌است. نشان می‌دهیم که ما به تجربه توامان با علم نگاه منصفانه‌ای نداریم. امروز هم نماینده‌های مجلس نسبت به برخی از وزرا موضع دارند. دلیلی ندارد اگر نماینده‌ها یک روزی به این وزرا رای دادند پس الان انتقاد نکنند. حق نمایندگان است که از وزرا انتقاد کنند.»

به گزارش مدارا او تاکید کرد: «اما شاه کلید همه این بحث‌ها این است که اگر نماینده‌های مجلس می‌خواهند وزیر استیضاح کند، قبل از آن باید خودشان را بازخواشت کنند که چرا به این افراد رای دادند. آیا رزومه این افراد روی میز شما نبود؟ آیا تجربه لازم را داشتند؟ آیا شاخصه‌هایی که باید یک فرد برای تصدی وزارت داشته‌باشد، مورد ارزیابی و تحلیل قرار دادید؟ اگر این کار را کردید پس الان چرا می‌خواهید استیضاح کنید؟ اگر اشتباه کردید، اصلاح کنید. چقدر خوب است که مجلس نه در این دوره بلکه در همه ادوار به گونه‌ای تصمیم بگیرد و رای اعتماد دهند که به رای‌شان افتخار کنند. همچنین به این باور برسند که حق مردم را به جا آوردند.»

او در پایان گفت: «فارغ از این بحث، مقوله اقتصاد و رونق اقتصادی و رونق تولید نیازمند تفکر و منطق عالمانه و در عین حال منصفانه است تا به سمتی برویم که با تولید شرایط تورمی را تغییر دهند. امروز ما هم تورم داریم و هم رکود. امیدوارم دولت رییسی با دیپلماسی بتواند بخشی از این معضلات را حل کند و همچنین تولید را رونق دهد تا در راستای اثر‌گذاری اقتصادی گام بردارد.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=364588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر