7

قاتل شهید رنجبر در شیراز دستگیر شد | متهم در سریع‌ترین زمان به مجازات قانونی خواهد رسید

  • کد خبر : 364601
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴

رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری قاتل شهید رنجبر در شیراز خبر داد.

پلیس شیراز

به گزارش افق نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه این قاتل دقایقی قبل در شهرستان شیراز دستگیر شد اظهارداشت: متهم در تاریخ ۱۳ بهمن ماه در ساعت ١٩ و ۴۸ دقیقه سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر جمعی پاسگاه بیدزرد شیراز با سلاح سرد مورد هجمه قرار داد و وی را به قتل رساند.

وی با بیان اینکه این اقدام قاتل پس از مجروح کردن سرباز وظیفه انجام گرفته است و شهید رنجبر قصد انجام وظیفه سازمانی خود در مواجهه با اراذل و اوباش را داشته است گفت: متاسفانه شهید رنجبر در درگیری با متهم از ناحیه شریان‌های حیاتی مورد ضربه سلاح سرد قاتل قرار گرفته و در صحنه حادثه جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه پس از متواری شدن قاتل تحقیقات به صورت شبانه‌روزی در دستور کار قرار گرفت گفت: دقایقی قبل با تلاش‌های شبانه‌روزی و اقدامات عملیاتی پلیس انتظامی استان فارس و همکاری اطلاعاتی ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) محل اختفای متهم در شهرستان شیراز شناسایی و قاتل شهید رنجبر دستگیر شد.

این مقام عالی قضایی استان افزود: تحقیقات درباره انگیزه متهم توسط مقام قضایی ادامه دارد و در سریع‌ترین زمان ممکن و پس از تکمیل تحقیقات با صدور کیفرخواست و حکم قاطع، متهم پرونده به مجازات قانونی خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=364601

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر