7

دلار در معاملات امروز چقدر قیمت خورد؟ | جدیدترین قیمت دلار و یورو؛ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰

  • کد خبر : 364662
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷

قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۶۱۷ تومان اعلام شد که قیمت آن نسبت به روز گذشته ۲۱۵ تومان افزایش یافت. دلار در بازار آزاد نیز با قیمت حدود ۲۶ هزار و ۵۵۰ تومان معامله شد.

قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۶۱۷ تومان اعلام شد که قیمت آن نسبت به روز گذشته ۲۱۵ تومان افزایش یافت. دلار در بازار آزاد نیز با قیمت حدود ۲۶ هزار و ۵۵۰ تومان معامله شد.

دلار

 به گزارش همشهری ‌آنلاین، قیمت دلار امروز دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ تا ساعت تنظیم این خبر در بازار آزاد در حدود ۲۶ هزار و ۵۵۰ تومان معامله شده است.

قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۴ هزار و  ۳۷۲ تومان و ۲۴ هزار و  ۶۱۷ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت روز گذشته ۲۱۵ تومان افزایش داشت.

قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و ۴۷۶ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۷۶۳ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۴۷۳ تومان افزایش یافت.

امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۴ هزار و ۲۰۵ تومان و ۲۴ هزار و  ۴۴۸ تومان اعلام شد.همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۷ هزار و ۹۲۳ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۲۰۴ تومان اعلام شد. که در نرخ های اعلامی بعدی قیمت دلار و یورو  افزایش یافت.

همچنین امروز تا ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه نرخ میانگین دلار در بازار متشکل  ۲۴ هزار و ۴۳۰ تومان و نرخ میانگین یورو ۲۸ هزار و ۶۲۰ تومان اعلام شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=364662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر