2

سرمربی جدید عراق چهارشنبه انتخاب می‌شود

  • کد خبر : 364664
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۴۸

سرمربی جدید تیم ملی عراق روز چهارشنبه از بین سه گزینه داخلی انتخاب می‌شود که اصلی‌ترین آنها سرمربی فعلی باشگاه نفت الوسط است.

سرمربی جدید عراق چهارشنبه انتخاب می‌شود

به گزارش افق نیوز ، محمد عماد مدیر رسانه‌ای تیم ملی عراق با بیان این موضوع گفت: فدراسیون فوتبال عراق که پیش از این قرار بود روز یکشنبه سرمربی جدید تیم ملی را انتخاب کند قرار شد روز چهارشنبه در این خصوص تصمیم‌گیری نهایی را انجام بدهد.

وی همچنین اضافه کرد: در بین گزینه‌های موجود اصلی‌ترین گزینه عبدالغنی شهد سرمربی فعلی باشگاه نفت الوسط است همچنین ایوب اودیشو سرمربی الزورا و راضی شنیشل سرمربی سابق تیم ملی عراق که یکی از این سه گزینه داخلی در دو بازی پیش روی مقابل امارات و سوریه هدایت تیم ملی عراق را بر عهده می‌گیرد.

محمد عماد در خصوص اظهارات اخیر پتروویچ سرمربی برکنار شده تیم ملی عراق که گفته عراقی‌ها فقط می‌توانند از تلویزیون جام جهانی را تماشا کنند گفت: من بعد از دیدار با لبنان و برکناری ایشان هیچ گفت‌و‌گو و تماسی با پتروویچ نداشتم و از این موضوع مطلع نیستم.

وی همچنین در خصوص برنامه‌های آتی آماده‌سازی تیم ملی عراق عنوان کرد: باید سرمربی عراق انتخاب شود تا برای شرایط تیم در دو بازی پیش روی مقابل امارات و سوریه تصمیم‌گیری کند. همانطور که پیش از این اعلام شد در صورتی که بازی مقابل امارات در بصره برگزار نشود استادیوم پیشنهادی ما برای برگزاری مسابقه در زمین بی‌طرف ورزشگاه بین‌المللی امان در اردن خواهد بود که در این کشور میزبان امارات هستیم.

گفتنی است عراق با تنها ۵ امتیاز در مکان پنجم جدول گروه یک مرحله انتخابی رقابت‌های جام جهانی قرار دارد و در صورت پیروزی مقابل امارات و سوریه و ناکامی امارات در هفته آخر مقابل کره جنوبی می‌تواند به مکان سوم جدول گروه صعود کرده و شانسی برای حضور در بازی پلی آف داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=364664

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر