4

دیوار ویلاهای نهاد ریاست جمهوری تخریب شد

  • کد خبر : 364666
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۵۳

قهرمانی از تخریب دیوارهای ویلاهای نهاد ریاست جمهوری و سازه های اطراف آن نیز با هماهنگی و درخواست سازمان منطقه آزاد و برای حفظ حریم ۶۰ متری دریا تخریب شد.

 دیوار ویلاهای نهاد ریاست جمهوری تخریب شد

به گزارش افق نیوز ، مجتبی قهرمانی صبح امروز (۱۹ بهمن) در جمع خبرنگاران، گفت: دیوارهای ویلاهای نهاد ریاست جمهوری و سازه های اطراف آن نیز با هماهنگی و درخواست سازمان منطقه آزاد و برای حفظ حریم ۶۰ متری دریا تخریب شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با حضور دادستان عمومی و انقلاب جزیره قشم در محل و به صورت مشترک بین دستگاه قضایی و منطقه آزاد و دستگاه های وابسته به دولت اجرا شده است خاطرنشان کرد: با هماهنگی و همکاری دستگاه های متولی، روند رفع تصرفات از اراضی ساحلی جزیره قشم همچنان ادامه دارد و زمین‌های آزادسازی شده از دست افراد حقیقی و نهادهای دولتی در دسترس عموم قرار می گیرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین از دستگاه‌های دولتی و حکومتی که داوطلبانه اقدام به قلع‌ و قمع ساخت‌ و سازهای غیرمجاز از بستر و حریم دریا نموده اند، تقدیر و تشکر کرد و به آن دسته از دستگاه‌هایی که تاکنون برای اعمال قانون در این زمینه اقدامات مقتضی را انجام نداده‌اند تذکر جدی داد که در اسرع وقت نسبت به رفع موانع خودساخته در حاشیه سواحل اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=364666

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر