گزارش عملکرد تسهیلات حمایتی بانک توسعه تعاون مدیریت شعب استان بوشهر از جمله وام قرض‌الحسنه ازدواج، تسهیلات به معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی ره ، بهزیستی و بنیاد شهید امورایثارگران منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون مدیریت شعب استان بوشهر، این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه بالغ بر ۲۷۳ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی در قالب وام قرض‌الحسنه ازدواج، معرفی‌شدگان از سوی نهاد های حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی ره ، سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و … در قالب ۳۹۵ فقره پرونده تسهیلات پرداخت کرده است.

این بانک در بازه زمانی ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۰ با هدف کمک به ازدواج و معیشت جوانان تعداد ۱۷۰ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواجی در مجموع به مبلغ بیش از ۱۴۲ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت نموده است.

علاوه بر موارد مذکور شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر در راستای اشتغالزایی و کمک به توسعه و عدالت اجتماعی منطقه ای در ده ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ تعداد دویست و هشتاد فقره تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی با مبلغ بیش از ۸۰ میلیارد ریال به واجدین شرایط پرداخت کرده است .

بانک توسعه تعاون طی ۱۲ سال فعالیت خود در کنار کمک به توسعه بخش اقتصاد تعاون کشور و حمایت از صنایع کارآفرین و تولیدکننده کالای ایرانی از مسئولیت های اجتماعی خودنیز غافل نمانده و خدمات شایان توجهی را انجام داده است .

این گزارش در پایان می افزاید : بانک توسعه تعاون به‌ منظور نقش‌آفرینی در حوزه مسئولیت های اجتماعی و بر اساس اولویت‌های دولت سیزدهم در بخش محرومیت‌زدایی ، در سال جاری طرح های مهمی را در مناطق کم برخوردار استان بوشهر به بهره‌ برداری رسانیده است.