6

مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند

  • کد خبر : 364681
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

هم‌زمان با گرامیداشت ایام دهه فجر، مدیر عامل، مدیران و کارکنان بانک توسعه تعاون، در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضور یافتند.

مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند

هم‌زمان با گرامیداشت ایام دهه فجر، مدیر عامل، مدیران و کارکنان بانک توسعه تعاون، در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضور یافتند.

در این مراسم که با حضور حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونین وزیر، روسا و همکاران وزارتخانه و دستگاههای تابعه و برگزار شد، حجت اله مهدیان مدیر عامل، مدیران و کارکنان بانک توسعه تعاون به همراه حاضرین در جوار مرقد مطهر امام، با نثار تاج گل و قرائت زیارت نامه، به مقام شامخ حضرت امام خمینی (ره) ادای احترام نمودند.
مهدیان در حاشیه مراسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی رویدادی برای حضور عموم مردم در صحنه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بود و توجه ویژه به بخش تعاون نیز از دستاوردهای انقلاب بوده است.
وی افزود: تعاون راهکاری برای مشارکت بیشتر مردم در فرآیندهای اقتصادی و اجتماعی است و کمک برای توسعه تعاون می‌تواند به تحقق اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی کمک نماید.
مهدیان گفت: بانک توسعه تعاون متشکل از همکارانی برخاسته از آحاد جامعه در پی آن بوده است تا با ایفای نقش در طرح‌های مهم ملی، شرایطی را فراهم سازد تا جریان‌های سالم تولید و اشتغال در سراسر کشور مورد حمایت واقع شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=364681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر