6

پاشازاده: اگر کنعانی‌زادگان به یزدانی تهمت زده است، پاسخگو باشد/ استقلال شرایط بهتری به نسبت همه تیم‌ها دارد

  • کد خبر : 364715
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال و استقلال گفت: بزرگ‌ترهای تیم ملی باید بررسی کنند تهمتی که محمدحسین کنعانی‌زادگان به سیاوش یزدانی زده است، درست بوده یا نه.

پاشازاده: اگر کنعانی‌زادگان به یزدانی تهمت زده است، پاسخگو باشد/ استقلال شرایط بهتری به نسبت همه تیم‌ها دارد

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: وقتی استقلال در لیگ برتر صدرنشین و در جام حذفی به مرحله بعدی صعود کرده است، یعنی شرایط خوبی دارد. لیگ امسال ضعیف و هیچ تیمی ثبات لازم را نداشته است ولی استقلال به نسبت سایر تیم‌ها شرایط بهتری دارد و صدرنشین است.

وی در مورد انتقادهای فرهاد مجیدی علیه اسکوچیچ و عذرخواهی‌اش از سرمربی تیم ملی فوتبال تصریح کرد: مجیدی نظر شخصی‌اش را گفته است. سرمربی هر تیمی می‌تواند این انتقادها را مطرح کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درخصوص اظهارات سیاوش یزدانی علیه محمدحسین کنعانی‌زادگان در رابطه با پرونده این بازیکن در کمیته اخلاق گفت: خیلی بد است چنین اتفاقی در سطح ملی بیفتد. این ماجرا شکل قشنگی ندارد و اگر کنعانی‌زادگان چنین تهمتی زده است، باید پاسخگو باشد. کمیته اخلاق رأی داده است ولی نباید مشابه چنین اتفاقی دوباره تکرار شود. قانون باید برای همه یکسان باشد.

پاشازاده خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترهای تیم ملی و فدراسیون این مسئله را جمع و جور کنند. ابتدا باید بررسی کنند چنین تهمتی زده شده است یا نه. اگر کنعانی‌زادگان چنین تهمتی زده باشد، باید پاسخگو باشد. به این راحتی نیست به کسی اتهام زده شود. یزدانی این واکنش را داشته است و شاید اگر فرد دیگری بود، برخورد شدیدتری می‌کرد. برای فوتبال ما خوشایند نیست شاهد این اتفاقات باشد. مردم همه بازیکنان سطح ملی را به یک چشم می‌بینند و از این اتفاقات فقط فوتبالی‌ها ضرر می‌کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=364715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر