4

فلسفه خوشحالی بعد از گل مهاجم پرسپولیس مقابل نساجی

  • کد خبر : 364895
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۴۴

به این ترتیب می‌توان فلسفه خوشحالی بیش از حد پاکدل بعد از گلزنی را درک کرد؛ بازیکنی که حالا برای دریافت سهم بیشتر از مسابقات تیم، اعلام آمادگی کرده است.

حامد پاکدل برای دریافت فرصت بیشتر، اعلام آمادگی کرد.

حامد پاکدل

به گزارش افق نیوز ، پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر، پیروزی بسیار مهم و ارزشمندی در برابر نساجی به‌دست آورد. نساجی امسال یک تیم گردن‌کلفت بوده و با درنظر گرفتن این نکته که مسابقه بیرون از خانه برگزار می‌شد، باید گفت پرسپولیس ۳امتیاز حیاتی کسب کرد. تصور کنید اگر سرخپوشان متوقف می‌شدند، با پیروزی استقلال بر ذوب‌آهن، فاصله در صدر جدول افزایش می‌یافت و کار برای تیم گل‌محمدی خیلی سخت می‌شد.

چهره درخشان پرسپولیس در این مسابقه وحید امیری بود که یک گل زد، یک پاس گل داد و مثل اغلب اوقات با دوندگی بی‌امان، به بهبود شرایط تیمش کمک کرد. با این حال برتری سرخپوشان در مشهد، یک برنده فرعی مهم هم داشت؛ حامد پاکدل.
مهاجم پیشین آلومینیوم در نیم‌فصل اول زیاد فرصت بازی در پرسپولیس را پیدا نکرد. او در جریان حضور تعویضی‌اش در بازی نخست با فولاد یک گل زد، اما از آن به بعد یا به بازی گرفته نشد، یا خیلی مؤثر نبود. این شرایط تا آنجا ادامه یافت که بین ۲نیم‌فصل شایعات زیادی در مورد بازگشت پاکدل به اراک سر زبان‌ها افتاد، اما شاید با توجه به مصدومیت عیسی آل‌کثیر، کادرفنی به این نتیجه رسید که او را حفظ کند.

پاکدل که در دیدار سوپرچام برابر فولاد عملکرد موفقی نداشت، چند دقیقه مقابل نساجی بازی کرد و از این فرصت نهایت استفاده را برد. او یک اخراجی از تیم حریف گرفت و گل سوم پرسپولیس را هم زد تا در دقایق پایانی فشار از روی تیم برداشته شود. به این ترتیب می‌توان فلسفه خوشحالی بیش از حد پاکدل بعد از گلزنی را درک کرد؛ بازیکنی که حالا برای دریافت سهم بیشتر از مسابقات تیم، اعلام آمادگی کرده است.

همشهری

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=364895

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر