7

آقای ماجدی؛ سرپرست فوتبالی فدراسیون! فرمان دست شماست؛ لطفا عجله کنید…

  • کد خبر : 364966
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

درست یا غلط، میرشاد ماجدی از ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ سرپرست فوتبالی فدراسیون هستید و باید درست حرکت کنید. همه تحرکات شما را زیر نظر داریم…

میرشاد ماجدی

آرتین زهرابی؛ سال هاست در فدراسیون فوتبال منتظر چنین فرصتی هستیم؛ دقیقا از همان روزی که محمد دادکان از فوتبال رفتنی شد. از همان روزها در فدراسیون فوتبال بسته شد؛ حداقل در بخش ریاست و نواب رئیس، دیگر اثری از چهره های فوتبالی نبود.

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از خلع ید عزیزی خادم، میرشاد ماجدی را انتخاب کرد؛ گزینه ای فوتبالی در جمع اعضای هیئت رئیسه… همین اتفاق به ظاهر کوچک، نشانه ای از پیروزی است. کار باید دست متخصصان باشد؛ در هر کجا، هر رشته و مقام و منصبی… هیئت رئیسه چنین کرد و فرمان را به دست یک چهره فوتبالی سپرد؛ حالا میرشاد ماجدی است و یک فدراسیون فوتبال. اوضاع خوشبختانه خیلی قمر در عقرب نیست.

تیم ملی به جام جهانی صعود کرده است. باید در این زمینه برنامه ریزی کرد. فعلا با همین فرمان می شود جلو رفت. تیم ملی دست اسکوچیچ می ماند تا آغاز رقابت های جام جهانی… برای تیم امید باید کاری کرد. مهدوی کیا کجاست؟ ماجدی باید سراغش برود و تکلیف تیم امید را روشن کند. امیدها مظلوم ترین تیم تاریخ فوتبال ایران هستند؛ اینجاست که مدیر فوتبالی فدراسیون، باید هنرش را نشان بدهد. جمع کردن تیم امید، کار خود ماجدی است.

سرپرست فدراسیون فوتبال باید هنرهای دیگری هم داشته باشد. همین حالا باید سراغی از علی دایی بگیرید آقای ماجدی. علی کریمی را فراموش نکنید. کریم باقری را کنار دست خودتان دارید. با او مشورت کنید. باقری از چهره هایی است که می تواند یک رابط مناسب میان فدراسیون و اهالی فوتبال باشد. به محمد دادکان زنگ بزنید. از تجربه صفایی فراهانی در بخش مدیریت کلان استفاده کنید. نشستن در فدراسیون فوتبال و چای نوشیدن، به درد شما نمی خورد. لباس رزم بپوشید جناب ماجدی.

درست یا غلط، شما از ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ سرپرست فوتبالی فدراسیون هستید و باید درست حرکت کنید. همه تحرکات شما را زیر نظر داریم؛ از صدر و ذیل… بی تعارف منتظر تحولات عمیق هستیم. فدراسیون فوتبال با حضور یک چهره فوتبالی در اتاق ریاست، باید به طور کلی تغییر مسیر بدهد. سطح انتظارات بالاست آقای ماجدی؛ لطفا عجله کنید…

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=364966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر