به گزارش افق نیوز ، مجیدی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با فجر سپاسی شیراز گفت: چندین بازی تیم فجر را نگاه کرده‌ایم و فکر می‌کنم با توجه به بازی‌هایی که انجام داده، می‌توانسته در رتبه بهتری در جدول قرار بگیرد.  نه تنها بازی فردا بلکه همه ۱۲ بازی باقی مانده از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و در طول هفته علاوه بر مسائل تاکتیکی، زوی این مسئله هم با بازیکنان صحبت کرده‌ایم و تنها فاکتور خیلی مهم برای فردا این موضوع است که بازیکنان با تمرکز کامل در زمین حاضر شوند و هر سه امتیاز را کسب کنیم.

او درباره شرایط یزدانی و مرادمند گفت: یک ساعت پیش باشگاه به ما اعلام کرد که فردا سیاوش یزدانی و مردامند را در اختیار نداریم. همچنین وریا غفوری به دلیل مسائل انضباطی و محمد دانشگر هم مصدومیت جزیی دارد. ابوالفضل جلالی هم سرما خوردگی دارد و باید شرایطش را امروز بررسی کنیم که ببینیم می‌رسد یا نه.

مجیدی در رابطه با بازی کردن آمانوف در پست‌های مختلف هم گفت: درباره مسائل فنی که نمی‌توانم توضیحی بدهم. درباره آمانوف هم باید بگویم او بازیکن باکیفیتی است و فکر می‌کنم خیلی به تیم ما کمک می‌کند و ان‌شاءالله فردا هم از او استفاده می‌کنیم و امیدوارم روند رو به رشدش را در تیم ما ادامه دهد.