3

عکس یادگاری با پیراهن پرسپولیس برای نیمکت‌نشینی/ تمدید قرارداد نمایشی بازیکنان سرخ

  • کد خبر : 365222
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۴۶

عقد قرارداد طولانی با جوانان پرسپولیس خوب است، اما کافی نیست. به گزارش افق نیوز ، در روزهایی که مدیران باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم جدید تحت‌فشار هستند، آنها هر کاری می‌کنند جز همین یک کار! در تازه‌ترین پرده از این دست اتفاقات، ۲ بازیکن جوان پرسپولیس با حضور در دفتر مدیران باشگاه قرارداد خود را […]

عقد قرارداد طولانی با جوانان پرسپولیس خوب است، اما کافی نیست.

پرسپولیس

به گزارش افق نیوز ، در روزهایی که مدیران باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم جدید تحت‌فشار هستند، آنها هر کاری می‌کنند جز همین یک کار! در تازه‌ترین پرده از این دست اتفاقات، ۲ بازیکن جوان پرسپولیس با حضور در دفتر مدیران باشگاه قرارداد خود را برای مدت طولانی تمدید کردند. آنها محمد عمری و علی جودکی هستند. عمری وینگر و مهاجم است و یکی، ‌دو بار که دقایق کوتاهی به زمین رفته جلب‌توجه کرده است. جودکی هم در پست دفاع چپ بازی می‌کند. قرارداد نفر اول به‌مدت ۵ سال و قرارداد نفر دوم برای ۳ سال تمدید شده است.

طبیعتا اقدام پرسپولیس در این زمینه قابل‌ستایش است. امیدواریم این ۲ بازیکن در آینده به فوتبالیست‌های بزرگی تبدیل شوند و باشگاه از ناحیه تمدید قرارداد اخیر سود مالی و فنی چشمگیری ببرد. با این حال فقط امضای چند کاغذ و گرفتن یک عکس یادگاری کافی نیست. جوانان بیش از اینکه به قراردادهای چندساله نیاز داشته باشند، محتاج اعتماد کادر فنی هستند. صادقانه باید گفت در پرسپولیس چنین فرصتی از جوانان دریغ شده است. کادرفنی این تیم حاضر است در سوپرجام امید عالیشاه مصدوم را به میدان بفرستد و آسیب‌دیدگی او را تشدید کند، اما به محمد عمری بازی ندهد. همچنین در پست دفاع چپ تا به حال بازیکنان غیرتخصصی مثل وحید امیری و علی شجاعی به میدان رفته‌اند اما علی جودکی یک‌بار هم محک نخورده است. اگر قرار است تمدید کنید و آنها را روی نیمکت نگه دارید، چه بهتر که همین حالا این بچه‌ها را ول کنید بروند دنبال سرنوشت خودشان.

عکس یادگاری با پیراهن پرسپولیس برای نیمکت‌نشینی/ تمدید قرارداد نمایشی بازیکنان سرخ

همشهری

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=365222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر