3

افشای حقایقی جدید درباره حادثه سقوط هواپیمای بازیکن فقید کاردیف؛ مسمومیت شدید قبل از مرگ!

  • کد خبر : 365227
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

یک رسانه انگلیسی جزئیات جدیدی درباره حادثه سقوط هواپیمای بازیکن سابق تیم فوتبال کاردیف که منجر به مرگ او شد منتشر کرده است.

افشای حقایقی جدید درباره حادثه سقوط هواپیمای بازیکن فقید کاردیف؛ مسمومیت شدید قبل از مرگ!

به گزارش افق نیوز ، نشریه میرر انگلیس مدعی شد که امیلیانو سالا مهاجم سابق تیم‌های فوتبال نانت و کاردیف، پیش از سقوط هواپیمایش در کانال مانش دچار مسمومیت شدید شده است.

سالا روز ۲۱ ژانویه سال ۲۰۱۹، دو روز پس عقد قرارداد با کاردیف، با یک هواپیمای شخصی کوچک از نانت عازم بریتانیا بود که هواپیمای او در میانه مسیر از رادار محو شد. پس از چندین روز جستجو در اعماق دریا، سرانجام لاشه هواپیمای مالیبو PA-46  روز سوم فوریه در اعماق آب‌های کانال مانش، در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال جزیره «گوئرنسی» انگلیس یافت شد که جسد یک نفر هم در آن وجود داشت. روز ششم فوریه جسد این شخص از داخل هواپیما خارج و یک روز بعد تأیید شد که جسد متعلق به امیلیانو سالا بوده است.

در ابتدا اعلام شد که سالا بر اثر ضربات وارده بر سر و قفسه سینه‌اش جان سپرده است اما اکنون نشریه میرر مدعی شده است که بازیکن فقید آرژانتینی قبل از سقوط هواپیمایش دچار مصدومیت شدید شده بود که سبب شده او قبل از سقوط بیهوش شود.

فوتبال انگلیس ,

میرر به نقل از باسیل پوردو – متخصص پاتولوژیستی که آزمایش‌‌های تکمیلی مربوط به کالبد‌شکافی بازیکن سابق کاردیف را انجام داده – نوشته است که سالا دچار مسمومیت شدید با گاز مونوکسید کربن شده و غلظت این گاز در نمونه خون گرفته از او ۵۸ درصد بوده است. او معتقد است که این مسمومیت سبب شده که دچار بیهوشی شود و در لحظه برخورد هواپیما با سطح دریا متوجه هیچ چیزی نشود.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=365227

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر