3

خدا کند یزدانی و مرادمند به سربازی نروند!/ قهرمانی پرسپولیس بدون این دو استقلالی را دوست ندارم

  • کد خبر : 365370
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۵۶

درحالی که این روزها بحث سربازی رفتن یا نرفتن محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی داغ شده است، پیشکسوت پرسپولیس نظر جالبی دارد.

درحالی که این روزها بحث سربازی رفتن یا نرفتن محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی داغ شده است، پیشکسوت پرسپولیس نظر جالبی دارد.

خدا کند یزدانی و مرادمند به سربازی نروند!/ قهرمانی پرسپولیس بدون این دو استقلالی را دوست ندارم
رضا جباری هافبک تکنیکی و سابق پرسپولیس و سرمربی فعلی تیم نوجوانان این باشگاه معتقد است استقلال با این دو بازیکن هم نمی تواند مانع قهرمانی تیم محبوبش شود.

او در این رابطه صحبت های جالبی با خبرورزشی انجام داد که خواندن آن خالی از لطف نیست؛

لابد می دانید بحث اصلی این روزهای فوتبال ایران خدمت سربازی رفتن یا نرفتن دو مدافع استقلال است. نظر شما در این رابطه چیست؟

اتفاقا خدا کند سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند به خدمت سربازی نروند و تا پایان فصل در استقلال بمانند!

چرا؟!

آقا یحیی (گل محمدی) چند روز پیش حرف قشنگی زد و گفت هیچ یک از مسئولان ما درباره استقلال یا بازیکنان سرباز این تیم حرفی نزده اند. این تفکر درستی است و تیمی که قهرمان ۵ دوره متوالی لیگ برتر است نیازی به این صحبت ها ندارد. اینکه مرادمند و یزدانی بمانند یا بروند هیچ تأثیری نباید در کار پرسپولیس داشته باشد.

اما هواداران پرسپولیس شاید معتقد باشند که عدم حضور این دو مدافع کلیدی استقلال می تواند جلوی صدرنشینی یا قهرمانی این تیم را بگیرد؟

در مجموع که باید قانون تصمیم گیرنده باشد اما به شخصه دوست ندارم فردا روزی همین دوستان استقلالی بهانه کنند و بگویند دو بازیکن خود را نداشتیم و پرسپولیس قهرمان شد. اتفاقا باید بگویم چه سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند باشند یا نباشند پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. به عنوان یک طرفدار، لطفا بنویسید اعتقاد دارم ما پرسپولیسی ها اصلا نباید به این مسائل ورود کنیم چون هدف بزرگتری به اسم قهرمانی داریم. یعنی چی که این دو نباشند؟ اگر نباشند ما دربی را می بریم یا اینکه باشند می بازیم؟ اصلا این صحبت ها را قبول ندارم.

اولین بار است که در این یکی دو هفته با یک پیشکسوت پرسپولیس صحبت می کنیم و نظر متفاوتی نسبت به بقیه در خصوص دو بازیکن سرباز استقلال می دهد. 

شما دیدید آقا یحیی به رغم ناراحتی شدیدی که از صحبت های مربی بدنساز استقلال داشت در خصوص بازیکنان سرباز استقلال حرفی بزند؟ در اوج پختگی صحبت کرد و فقط از مربی بدنساز استقلال خواست حد و اندازه خودش را بداند و هیچ صحبتی درباره یزدانی یا مرادمند انجام نداد. همین تفکر باید نزد همه پرسپولیسی ها حاکم باشد.

پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان درحالی به تساوی رسید که با یک گل جلو افتاده بود اما یک اشتباه حامد لک همه چیز را عوض کرد. در این رابطه صحبتی ندارید؟

باز هم به عنوان یک هوادار پرسپولیس می گویم که نقد با تخریب فرق می کند. همین حامد لک فصل گذشته بیشترین تعداد کلین شیت را در لیگ برتر داشت. بازی سنگینی بود و اشتباهاتی هم شاید داشتیم اما نباید تیم را تخریب کرد. ما پرسپولیسی ها الان باید حمایت کنیم. بازی بسیار سنگینی در خانه گل گهر بود که تیم پرمهره با یک سرمربی با تجربه است. من مطمئن هستم استقلال هم در بازی های آینده و حتی همین مسابقه بعدی برابر نساجی مازندران امتیاز از دست خواهد داد. شما شک نکنید پرسپولیس در ادامه فصل از این تیم عبور می کند به شرط آن که هواداران صبورتر باشند و حمایت همیشگی خود را از تیم و بازیکنان دریغ نکنند.

جواب سئوال بعدی ما را به نوعی دادید. اینکه فاصله ۵ امتیازی با استقلال صدرنشین نگران کننده نیست؟

ببینید شما وقتی یک امتیاز عقب باشید باز عقب هستید اما نگران کننده نیست. من به هرحال یک کوچولو فوتبال بازی کردم و خوب می دانم تمرکز و مبارزه تا هفته آخر چه معنایی می دهد. من به همراه پرسپولیس در حالی قهرمان شدیم که اصلا فکرش را نمی کردیم هفته آخر ملوان یقه استقلال را بگیرد.

منظور شما هفته پایانی لیگ اول حرفه ای کشور و شکست استقلال در انزلی و پیروزی و قهرمانی پرسپولیس در تهران مقابل فجرسپاسی با گل ابراهیم اسدی است؟

دقیقا! اصلا فکرش را نمی کردیم ملوان تیم استقلال پرمهره را شکست دهد اما این اتفاق افتاد یا اینکه تیم افشین قطبی در لیگ هفتم در ثانیه های پایانی درحالی سپاهان را شکست داد و با گل سپهرحیدری قهرمان شد که ۶ امتیاز از این تیم کسر شده بود. بنابراین فاصله ۵ امتیازی آن هم در فاصله ۱۱ هفته به پایان لیگ زیاد نیست.

در پایان می خواهیم پیش بینی شما از دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان جویا شویم؟

شاید برخی ها بگویند محمد ربیعی فوتبالیست نبوده یا اینکه کاریزمای لازم برای سرمربیگری در لیگ برتر را ندارد اما نظر من فرق می کند. او از لیگ دسته سوم شروع کرده و در لیگ های دسته دوم و اول بازی کرده است. با همین مس رفسنجان به لیگ برتر صعود کرده است. تیم قابل احترامی هم ساخته است که برای هر تیمی می تواند دردسرساز شود اما فلسفه تیم پرسپولیس بردن و قهرمانی است. بچه ها با همین فلسفه برابر مس صف آرایی کرده و انشالله برنده این مسابقه خواهند شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=365370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر