4

حامد لک فقط ادعا می کند گلر خوبی است/ بازیکن پرسپولیس گل شانسی زده با همه دعوا دارد/ تیم یحیی در یک صورت قهرمان لیگ می‌شود

  • کد خبر : 365376
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

بازیکن اسبق پرسپولیس می گوید تیم یحیی اگر پیش از دربی به استقلال نرسد باید با قهرمانی خداحافظی کند.

بازیکن اسبق پرسپولیس می گوید تیم یحیی اگر پیش از دربی به استقلال نرسد باید با قهرمانی خداحافظی کند.

حامد لک فقط ادعا می کند گلر خوبی است/ بازیکن پرسپولیس گل شانسی زده با همه دعوا دارد/ تیم یحیی در یک صورت قهرمان لیگ می‌شود
درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: پرسپولیس در موقعیت بدی امتیاز از دست داد و در این دیدار صلابت کافی را نداشت. گل گهر سراپا حمله بود و باید هم به گل می‌رسید؛ خدا را شکر که این دیدار را نباختیم. اختلاف با صدر به ۵ امتیاز رسیده و می‌تواند زنگ خطری برای یحیی گل‌محمدی و بازیکنان باشد.

وی درباره اشتباهات حامد لک درون چارچوب پرسپولیس گفت: در ایران دروازه‌بان خوب نداریم و همه ادعا می‌کنند که خوب هستند، اما گل‌های بسیار بدی دریافت می‌کنند. حامد لک در صحنه گل حریف خروج بدی داشت و یک گل ابتدایی دریافت کرد. او می‌توانست به راحتی توپ را مشت کند، اما مهاجم حریف به سادگی ضربه سر زد و دروازه را گشود.

*پرسپولیس توانایی پرس بازیکنان گل‌گهر را نداشت

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «آیا بی‌رقیب بودن و آسودگی خاطر لک از فیکس بودن باعث این عملکرد شده؟» گفت: بازیکنی که در لیگ برتر ایران دروازه‌بانی می‌کند باید سطح بسیار بالایی داشته باشد. زمان ما دروازه‌بانانی، چون عابدزاده، حجازی و … بودند که برایشان اهمیتی نداشت رقیبی دارند یا خیر و همواره بهترین عملکرد را از خود به نمایش می‌گذاشتند. حامد لک نباید از روی شکم سیری درون دروازه بایستد و باید ضعف‌های خود را با تمرین و تلاش بیشتر رفع کند.

یوسفی در رابطه با ضعف پرسپولیس در مسائل فیزیکی و پرس کردن حریفان عنوان کرد: پرسپولیس از لحاظ فیزیکی بسیار عقب است، قبلاً فوتبال روان و محکمی بازی می‌کردیم، اما حالا در تقابل با یک تیم خوب و تکنیکی به مشکل می‌خوریم. قبلاً در هر نقطه از زمین توپ را لو می‌دادیم خیلی سریع آن را پس می‌گرفتیم، اما بازیکنان گل‌گهر به راحتی پاسکاری می‌کردند و پرسپولیسی‌ها توانایی پرس آن‌ها را نداشتند.

سدی یک گل شانسی زده، طلبکار هم هست

وی افزود: بازیکنانی که این فصل جذب پرسپولیس شدند در حد این تیم نبوده‌اند. رضا اسدی وقتی به بازی می‌آید انگار با همه دعوا دارد و معلوم نیست چه کاری انجام می‌دهد. او یک گل شانسی به ثمر رسانده و حالا طلبکار هم هست. مقصر این وضعیت مسئولانی هستند که در هنگام عقد قرارداد بازیکنان را پررو و پرتوقع می‌کنند. مثلاً یک بازیکن بندهایی در قرارداد دارد که اگر گل زد یا پاس گل داد فلان قدر به دستمزدش اضافه شود. فوتبالیست مگر کار و وظیفه‌ای غیر از این دارد؟ گل زدن و پاس گل دادن که شق القمر کردن نیست.

پیشکسوت سرخپوشان پایتخت درخصوص حامد پاکدل و گل‌هایی که به ثمر رسانده تصریح کرد: حامد پاکدل هم همین شرایط را دارد. ما یک بازیکن را برای چه کاری به زمین می‌فرستیم؟ برای اینکه در دفاع، حمله، بازیسازی، پاسکاری، شوت زنی و گلزنی ایفای نقش کند. پرسپولیس زمانی فرشاد پیوس و ناصر محمدخانی را داشت که مدام در حال گلزنی بودند، اما هیچ ادعایی نداشتند. پاکدل فقط ۳ گل زده و کار خاص و بزرگی انجام نداده. پولی که بازیکنان پرسپولیس دریافت می‌کنند نوش جانشان، اما به اندازه این پول و بزرگی پیراهن پرسپولیس هم باید تلاش کنند.

*نباید منتظر باشیم با برتری در دربی شرایط تغییر کند

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره صدرنشینی استقلال و اهمیت دربی ۹۸ یادآور شد: استقلال در روزی که خوب نیست هم به پیروزی می‌رسد و امتیازات لازم برای قهرمانی را جمع می‌کند. اگر در بازی‌های باقی مانده تا دربی و همچنین خود دربی نتایج مناسبی کسب نکنیم قهرمانی برای پرسپولیس تمام شده است و به استقلال نخواهیم رسید. نباید اجازه دهیم کار به اما و اگر برسد و نباید منتظر باشیم تا با برتری در دربی شرایط تغییر کند، از حالا باید فکری اساسی کرد.

رحیم یوسفی در خصوص دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته بیستم لیگ برتر گفت: مس تیم بسیار خوبی است و پرسپولیس برای حضور در کورس قهرمانی باید تمام بازی‌های خود را پیروز شود و حتی تساوی هم به کار ما نخواهد آمد. تساوی همان باخت خفیف است، شما در هنگام باخت ۳ امتیاز و در هنگام تساوی ۲ امتیاز از دست می‌دهید، پس از ۲ تساوی ۴ امتیاز از دست خواهد رفت و می‌تواند باعث شود اختلاف با صدر به ۷ امتیاز هم برسد.

وی در پایان خطاب به بازیکنان پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس باید بدانند؛ پرسپولیس یعنی همه مردم ایران و این پیراهن که به تن دارند ارزش معنوی بسیار بالایی دارد. بازیکنان باید ادعای خود را کم کنند و تمام تمرکز و حواس خود را به تمرین و خوب بازی کردن معطوف نمایند و تمام قابلیت‌های خود را در زمین نشان دهند. این شرایط باعث می‌شود خود بازیکنان و مردم از نتایجی که حاصل می‌شود لذت ببرند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=365376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر