5

دلار و سکه پشت چراغ قرمز مذاکرات وین

  • کد خبر : 365394
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

بازار ارز امروز شاهد افت و خیر قیمت دلار و قیمت سکه بود.

دلار و سکه پشت چراغ قرمز مذاکرات وین

به گزارش افق نیوز ، بازار ارز تهران امروز یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰، شاهد افت و خیز قیمت دلار بود. نرخ دلار امروز  نسبت به عصر دیروز ۷۰ تومان رشد کرد و بر روی ۲۶ هزار و ۲۹۰ تومان ایستاد. این اسکناس آمریکایی در نیمه معاملات نقدی امروز  با ۲۶ هزار و ۲۳۰ تومان مبادله شد. نرخ دلار در بازار متشکل ارزی امروز نسبت به دیروز تفاوت چندانی نداشت و با ۲۴ هزار و ۵۵۸ تومان معامله شد.

صرافان دلار و یورو را چند خریدند ؟

صرافی ملی امروز  قیمت جدید خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس نرخ خرید دلار امروز ۲۴ هزار و ۳۹۴ و نرخ فروش آن ۲۴ هزار و ۶۳۹  تومان بود. همچنین براساس نرخ اعلامی این صرافی قیمت خرید یورو ۲۷ هزار و ۳۳۰ تومان و قیمت فروش آن ۲۷ هزار ۶۰۴ تومان بود.

نرخ حواله درهم ثابت ماند

نرخ حواله درهم در بازار امروز نسبت به روز قبل ثابت ماند. قیمت درهم در بازار امروز با ۷ هزار و ۱۶۰ تومان معامله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳٫۶۷۳) عدد  ۲۶ هزارو ۲۹۸ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار بالاتر بود.

افت و خیز بازار سکه

بازار جهانی طلا امروز یکشنبه تعطیل بود. اما این فلز گران بهای جهانی روز گذشته با ۱۸۸۹ دلار بسته شد. در بازار داخلی ایران  قیمت سکه افت و خیز را تجربه کرد.

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۳ هزار و ۵۰۰ تومان از دیروز بالاتر بود و با ۱ میلیو و ۲۰۳ هزار و ۵۰۰ تومان مبادله شد. قیمت سکه هم  امروز با رشد ۲۵ هزار تومانی توانست به کانال ۱۲ میلیون تومان ورود کند. قیمت این فلز زرد رنگ امروز  ۱۲ میلیون و ۵ هزار تومان بود.  اما در نیمه روز با همان قیمت دیروز یعنی ۱۱ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان معامله شد. با احتساب قیمت ۲۶ هزار و ۲۳۰ تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۱ میلیون و ۶۶۵ هزار تومان به دست آمد و  حباب آن ۲٫۷ درصد به دست می‌آمد.

دلار و سکه پشت چراغ قرمز وین

مذاکره کننده ارشد ایران، معاون سیاسی وزیر امور خارجه، علی باقری، اواخر روز چهارشنبه (۲۳ فوریه) در سفری که توسط یکی از مذاکره کنندگان اروپایی به عنوان «یک سفر کوتاه برای جلب موافقت ایران برای پیش نویس سند» توصیف شد، به تهران بازگشت. علی باقری امشب عازم وین می شود. بازار  ارز تهران بار دیگر در حالت انتظار  پشت چراغ قرمز وین ایستاده است تا روند مذاکرات بعد از این بازگشت را مشاهده کند،  بنابراین نوسان محدود دلار و سکه به همین دلیل است. آنها به دنبال اخبار قطعی هستند و حاضر نیستند به گدار به آب بزنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=365394

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر