2

سپاهان راهی جز برد ندارد/جنگ اصلی روی دروازه فجر

  • کد خبر : 365890
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۲۵

سپاهان در حالی در اصفهان میزبان فجر سپاسی است که برای حفظ شخصیت تیمی خود راهی جز بردن ندارد.

سپاهان راهی جز برد ندارد/جنگ اصلی روی دروازه فجر

سپاهان در حالی در اصفهان میزبان فجر سپاسی است که برای حفظ شخصیت تیمی خود راهی جز بردن ندارد.

به گزارش افق نیوز ، دو تیم سپاهان و فجر سپاسی شیراز در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس از ساعت ۱۸ یکشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند، رقابتی که نتیجه آن برای هر دو تیم حیاتی به شمار می‌رود.

از طرفی سپاهان روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و بعد از توقف مقابل ذوب آهن و ماجرای استعفای محرم مقابل تراکتور نیز با خوش شانسی و گل دقیقه ۹۰ جهانی یک امتیاز کسب کرد و از سوی دیگر فجری‌ها که این چند هفته با بدشانسی امتیازات را از دست می‌دهند این بازی را یک فرصت برای بازگشت قلمداد می‌کنند.

ناکامی هفته‌های اخیر

سپاهان در پنج بازی اخیر خود تنها یک پیروزی در کارنامه دارد، مقابل نفت مسجد سلیمان در اصفهان و از چهار مسابقه دیگر سه مسابقه با نتایج مساوی به پایان رسیده، آنها در این پنج بازی شش گل دریافت کرده و هفت گل وارد دروازه رقبا کرده‌اند.

در سوی مقابل شیرازی‌ها از این پنج بازی سه تساوی کسب کرده‌اند، شاگردان کلانتری همچنین مقابل گل گهر و استقلال شکست خوردند، آنها در این بازی‌ها دو گل زده‌اند و پنج گل نیز دریافت کردند تا با وجود کسب امتیازات کم عملکرد دفاعی متوسطی را ثبت کنند.

جنگ اصلی روی دروازه فجر

بررسی آماری تیم فجر نشان می‌دهد آنها در خط حمله از عملکرد خوبی برخوردار نیستند و در کنار نفت مسجد سلیمان بدترین خط حمله را داشته باشند موضوعی که باعث می‌شود رشید سپاهانی که این فصل در خط دفاع متزلزل نشان داده بتواند به فکر ثبت کلین شیت باشند.

در سوی مقابل فجر سپاسی با دریافت ۱۸ گل در ۲۰ بازی در بحث دفاعی عملکرد قابل قبولی را به عنوان یک تیم پایین جدولی ثبت کرده و این تیم با تمام قوا برای خنثی کردن خط حمله ۲۵ گله سپاهان تلاش می‌کند.

در کنفرانس خبری چه گذشت

کنفرانس خبری قبل از بازی حواشی خاصی را در بر نداشت، البته که محرم نویدکیا به دلیل سرماخوردگی در آن حضور نداشت و میگوئل تکسیرا نیز ضمن طفره رفتن از پاسخ به سوالی در خصوص نویدکیا بر سازماندهی دفاعی قوی فجر سپاسی تاکید کرد.

همچنین کلانتری این مسابقه را برای هر دو تیم سرنوشت ساز قلمداد کرد تا نشان دهد هر تیم او نیز همچون شاگردان نویدکیا از این رقابت امتیاز می‌خواهند البته که کسب یک امتیاز نیز برای شیرازی‌ها مطلوب به نظر می‌رسد.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=365890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر