6
محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا:

تندروهای دوآتشه مجلس علیه رئیسی اعلام جرم می کنند؟!

  • کد خبر : 365994
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۳۱

باید دید تندروهای دوآتشه مجلس که منافع ملی را فقط در حفظ خودشان می‌بینند، علیه دولت و شخص رییسی اعلام جرم می‌کنند؟ یا مثل موارد متعدد دیگر شاهد استاندارد دوگانه خواهیم بود؟

تندروهای دوآتشه مجلس علیه رئیسی اعلام جرم می کنند؟!

باید دید تندروهای دوآتشه مجلس که منافع ملی را فقط در حفظ خودشان می‌بینند، علیه دولت و شخص رییسی اعلام جرم می‌کنند؟ یا مثل موارد متعدد دیگر شاهد استاندارد دوگانه خواهیم بود؟

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا طی یادداشتی برای روزنامه اعتماد نوشت:سفر اخیر رییس آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای به ایران در نقطه اوج مذاکرات وین منجر به صدور یک بیانیه مشترک شد که بند نخست آن، ایران را مکلف می‌کند تا دو هفته آینده به سوالات آژانس پاسخ کتبی بدهد و اسناد پشتیبان را در اختیار آژانس قرار دهد.

به خاطر داریم در بهمن ۱۳۹۹، مجلس یازدهم مصوبه غلاظ و شدادی گذراند که طبق آن، دولت مکلف شد مادام که تحریم‌های ضدِایرانی لغو نشده، هرگونه همکاری با آژانس ممنوع است. ضمانت اجرای مصوبه هم این بود که هرکس آن را رعایت نکند به شش ماه حبس محکوم می‌شود.

به دنبال این مصوبه که رییس دولت دوازدهم و وزارت خارجه با آن محالف بودند و جنجال‌های فراوانی هم بر سر آن به وجود آمد، عملا مذاکرات قفل شد و روحانی و ظریف عملا عقب نشستند. بیانیه اخیر سازمان انرژی هسته‌ای ایران و آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای در واقع نقض صریح مصوبه مجلس است و طبق آن عامل این نقض باید زندانی شود.  حالا آقای رییسی به عنوان مسوول نهایی و اصلی قرار است به زندان برود؟ یا رییس سازمان انرژی اتمی یا وزیر محترم خارجه یا همه اینها؟ قطعا هیچ‌کدام.

چون آن مصوبه مجلس فقط به درد درِ کوزه می‌خورد و باقری‌کنی پس از انتخاب به عنوان رییس تیم مذاکره، رسما اعلام کرد با آن مصوبه هیچ مذاکره‌ای ممکن نیست.  الان باید دید تندروهای دوآتشه مجلس که منافع ملی را فقط در حفظ خودشان می‌بینند، علیه دولت و شخص رییسی اعلام جرم می‌کنند؟ یا مثل موارد متعدد دیگر شاهد استاندارد دوگانه خواهیم بود؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=365994

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر