13

رویداد کارابین حامی کسب و کارهای نو می شود

  • کد خبر : 366063
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۲۸

اولین رویداد کارآفرینی کارابین با رویکرد حمایت از مشاغل خانگی و کسب وکار های نوپا برگزار می کند

به گزارش هفتمین موج به نقل از روابط عمومی مرکز نیکوکاری آوای آینده : اولین رویداد کارآفرینی کارابین به همت مرکز نیکوکاری آوای آینده با رویکرد حمایت از مشاغل خانگی و کسب وکار های نوپا از ۲۱ لغایت ۲۷ اسفند ماه برگزار خواهد شد .

این گردهمایی برای اولین بار در محله هفت چنار منطقه ۱۰ تهران با حضور کارآفرینان, ، اهالی فرهنگ و هنر ، ورزشکاران ، طراحان و تولید کنندگان در حوزه پوشاک, صنایع دستی, زیورآلات, گل و گیاه, محصولات آرایشی و بهداشتی ، محصولات خوراکی و… برگزار می شود و کلینیک مشاوره کسب و کار و کارگاه آموزش تخصصی از برنامه های جنبی این رویداد می باشد .
کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران ، پایگاه خبری تحلیلی ریتم آینده ، مجتمع آموزشی فرهنگی هنری سما ، موسسه حسابان به عنوان حامیان معنوی در این رویداد حضور خواهند داشت .
علافه مندان جهت حضور در این رویداد یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۱۲۹۰۵۶۰۲۲ تماس حاصل کرده و یا به نشانی تهران ، میدان بریانک ، خیابان دعوتی ، ابتدای خیابان امیرقلی پلاک ۱۴ مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است مرکز نیکوکاری آوای آینده به مدیریت فاطمه واشقانی فراهانی با هدف توانمندسازی و اشتغال زایی ، مانع زدایی در کسب و کار در اسفند ماه ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرده و این رویداد اولین برنامه ی این مرکز برای شناسایی کسب و کار های نوپا می باشد .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=366063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر