6

رقابت یوسف بامزه و یوسف باجنبه در «جوکر»/ چرا فصل چهارم این مسابقه با استقبال مواجه شده ؟

  • کد خبر : 366073
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۱۲

چهارمین فصل مسابقه «جوکر» اکنون در حال انتشار است و نوروز ۱۴۰۱ با انتشار فصل پنجم، این مسابقه به پایان می‌رسد.

رقابت یوسف بامزه و یوسف باجنبه در «جوکر»/ چرا فصل چهارم این مسابقه با استقبال مواجه شده ؟

خراسان نوشت: چهارمین فصل مسابقه «جوکر» اکنون در حال انتشار است و نوروز ۱۴۰۱ با انتشار فصل پنجم، این مسابقه به پایان می‌رسد.

«جوکر» شروع خوبی داشت و در فصل دوم نیز مورد توجه قرار گرفت، اما فصل سوم نتوانست نظر مخاطبان را جلب کند. اکنون این مسابقه در فصل چهارم نیز اوج گرفته و ضعف‌های فصل قبل جبران شده است. غلامرضا نیکخواه و عباس جمشیدی‌فر ستاره‌های فصل اول و دوم «جوکر» بودند و در فصل چهارم نیز یوسف تیموری و یوسف صیادی دو شرکت‌کننده محبوب مسابقه هستند.

۸ رقیب و رفیق

طبق آن چه در سه فصل گذشته دیدیم، حضور کمدینی که بتواند با طنازی‌هایش دیگر شرکت‌کنندگان را به خنده بیندازد، طراحی ایده‌های جدید بامزه، حضور فعال شرکت‌کنندگان در مسابقه و تعامل درست هشت چهره با یکدیگر، موفقیت «جوکر» را تضمین می‌کند. زمانی که ایده‌های شرکت‌کنندگان برای حذف رقبا محدود به رقص و حرکات عجیب و غریب می‌شود، مخاطب به خنده نمی‌افتد و جذابیت این رقابت کمتر می‌شود. چهره‌هایی که تلاش می‌کنند به واسطه درگیری کمتر با رقبا و فعال نبودن در خنداندن آن‌ها، جلوی حذف شدن خود را بگیرند نیز نقطه ضعفی برای «جوکر» هستند. فصل چهارم مانند فصل اول و به ویژه دوم، کم و بیش از امتیازهایی که باعث جذابیت مسابقه می‌شود بهره برده است. تقریبا همه شرکت‌کنندگان سعی می‌کنند حضور موثری در مسابقه داشته باشند، نوع ارتباط چهره‌ها با یکدیگر نیز خوب و صمیمانه‌ است و یوسف تیموری مدام در تلاش است تا رقبا را از میدان به در کند، هر چند که گاهی زیاده‌روی می‌کند، اما به طور کلی در خنداندن شرکت‌کنندگان و مخاطبان موفق بوده است.

ظرفیت بالای یوسف صیادی

حضور یوسف صیادی در مسابقه و نوع ارتباط او با یوسف تیموری هم باعث شده این بازیگر آزادی عمل فراوانی داشته باشد و مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. یوسف صیادی به تیموری اجازه می‌دهد با چهره و لحن صحبت کردن او شوخی کند و این فرصت را در اختیار او گذاشته است. علاوه بر ظرفیت بالایی که در مواجهه با شوخی‌های تیموری دارد، جدیت چهره‌اش و همچنین مقاومتی که در برابر خندیدن دارد نیز او را به ستاره «جوکر» در فصل چهارم تبدیل کرده است. استقبال یوسف صیادی از شوخی‌های یوسف تیموری و نوع مواجهه او با این شوخی‌ها، مورد توجه مخاطبان «جوکر» قرار گرفته و تحسین آن‌ها را برانگیخته است. برخورد محترمانه صیادی با اصغر سمسارزاده مهمان این فصل نیز از چشم مخاطبان دور نماند و محبوبیت او را بیشتر کرد. باید دید در قسمت آخر فصل چهارم، رقابت علی صالحی، یوسف تیموری و یوسف صیادی با یکدیگر به کجا خواهد رسید و آیا پیروزی یکی از ستارگان این فصل موفقیت آن‌ها را در «جوکر» تکمیل خواهد کرد؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=366073

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر