6

نزدیک ‌ترین هتل‌ های ۵ ستاره به حرم امام رضا

  • کد خبر : 366165
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

مشهد به‌عنوان قطب مذهبی ایران یکی از پررفت‌وآمدترین شهرهای کشورمان بوده و به برکت وجود امام هشتم یکی از پرشورترین شهرها است. با اینکه اغلب گردشگران به شوق زیارت امام رضا و دیدن زیارتگاه ایشان به مشهد سفر می‌کنند

پنت هاوس 2 تخته روم در هتل مجلل درویشی ولی باید بدانید این شهر دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیاری بوده که نمونه آن‌ها طرقبه و شاندیز، آرامگاه فردوسی و کوهسنگی است. حالا که با این جاذبه‌های گردشگری آشنا شدید شاید دوست داشته باشید یکی از هتل‌ های مشهد را برای اقامت برگزینید. قبل از رزرو هتل در مشهد بهتر است نزدیک‌ ترین هتل‌ های ۵ ستاره به حرم امام رضا را بشناسید!

هتل قصرالضیافه مشهد

اتاق 2 تخته دابل هتل قصرالضیافه مشهد

 

یکی از هتل‌ های لوکس مشهد هتل قصرالضیافه است. این هتل در نزدیکی حرم امام رضا قرار داشته و چشم‌انداز خوبی به گنبد و بارگاه ایشان دارد. در واقع هتل قصرالضیافه مشهد دقیقاً در ضلع شرقی حرم و در قسمت ورودی صحن هدایت واقع شده است. این هتل مجلل دارای ۵۷ واحد اقامتی بوده که در دو طبقه پراکنده شده‌اند. باید بدانید هتل قصرالضیافه به دلیل موقعیت مکانی منحصربه‌فردی که دارد زائران حرم امام هشتم را عاشق خود کرده است.

از امکانات خوبی که داخل سوئیت‌ها خواهید دید شامل فرش‌های بسیار زیبا، تلویزیون ال‌سی‌دی، صندوق امانات، کارت هوشمند اتاق، یخچال، حمام، تلفن، سرویس ایرانی، دستگاه چای ساز، نمای رو به حرم، سرویس فرنگی، حوله، حمام، کفپوش پارکت، مبلمان شیک، سشوار، مینی بار با هزینه، سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی و کمد لباس است. از امکانات عمومی هتل قصرالضیافه مشهد نیز می‌توان به نمازخانه، آسانسور، تاکسی سرویس شبانه روزی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، سالن کنفرانس، سالن چندمنظوره، آلاچیق در محوطه، پینگ پنگ، فوتبال دستی، ویلچر، رمپ و اتاق بازی اشاره نمود.

از قلم نیفتد هتل قصرالضیافه خدمات خوبی نیز دارد که نمونه آنها خدمات اینترنتی، تبدیل ارز، پارکینگ مسقف رایگان، لاندری، اتاق چمدان، فکس، خدمات تهیه بلیط، خدمات بیدار باش و دستگاه واکس کفش است. یکی از ویژگی‌های خاص هتل قصرالضیافه معماری زیبای هتل و مرتب بودن اتاق‌هایش است. از طرفی این هتل دارای یک رستوران و کافی شاپ بوده که انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای لذیذ و خوشمزه را برای شما سرو می‌کند.

هتل مدینه الرضا مشهد

اتاق 3 تخته هتل مدینه الرضا مشهد

 

در ابتدای خیابان شیرازی ساختمانی مجلل و زیبا را خواهید دید که دسترسی خوبی به حرم مطهر رضوی دارد. این هتل ۱۲ طبقه دارای ۱۲۰ واحد اقامتی است. سالی که هتل مدینه الرضا به بهره‌برداری رسید ۱۳۹۲ بوده و از همین رو می‌توان این اقامتگاه را یک هتل نوساز قلمداد کرد. معماری هتل مدینه الرضا به سبک معماری اصیل ایرانی بوده و این هتل جزو هتل‌ های ۵ ستاره مشهد است. یکی از مزایای هتل مدینه الرضا فاصله اندک آن تا بازار بزرگ مشهد و حرم مطهر رضوی دارد.

اتاق‌های راحت این هتل دارای پاور سوئیچ، جالباسی، تلویزیون، نمای رو به حرم، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، دستگاه چای ساز، میز توالت، حمام، مینی بار، کارت هوشمند اتاق، قفل الکترونیک، پنجره دوجداره، سرویس فرنگی و تلویزیون هستند. خوشبختانه هتل مدینه الرضا سالن‌های پذیرایی بسیاری دارد که نظیر آنها سالن صبحانه خوری با ظرفیت ۳۰۰ نفر، رستوران گل نرگس با ظرفیت ۴۰۰ نفر، رستوران سنتی با ظرفیت ۸۰ نفر و یک کافی شاپ در لابی با ظرفیت ۱۰۰ نفر است که به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند.

هتل درویشی مشهد

اتاق 2 تخته فوق لوکس پرزیدنتال هتل درویشی مشهد

 

یکی دیگر از هتل‌ های لوکس مشهد هتل درویشی است. این هتل در خیابان امام رضا و بین امام رضا ۲۴ و ۲۶ قرار گرفته و دسترسی بسیار خوبی به حرم دارد. هتل درویشی برخلاف نامش یک هتل مجلل و باشکوه است که در سال ۱۳۸۰ ساخته شد. این هتل ۲۰ طبقه اتاق‌های بسیار شیکی دارد که امکانات آنها فراتر از تصور شما است. از میان امکانات و تفریحات هتل درویشی مشهد می‌توان به حمام ترکی، استخر، سالن بدنسازی، سالن آمفی تئاتر، تالار عروسی، ماساژ، زمین بازی، بیلیارد، اتاق برای سیگار، سالن مانیکور و پدیکور، جکوزی، سونا بخار، سونا خشک و سالن اجتماعات اشاره نمود.

هتل ۵ ستاره درویشی دارای چندین سالن پذیرایی است که نظیر آنها سالن صبحانه خوری با ظرفیت ۲۵۰ نفر، رستوران روف گاردن در طبقه دوم با ظرفیت ۷۰ نفر، رستوران آتریوم با ظرفیت ۳۰۰ نفر، رستوران فیروزه با ظرفیت ۶۰ نفر، لمکده با ظرفیت ۸۰ نفر و یک کافی شاپ بسیار مدرن با ظرفیت ۵۰ نفر است. اگر قیمت هتل‌ های مشهد را جویا شوید خواهید دانست که قیمت هتل درویشی نسبتاً گران است؛ چراکه این هتل امکانات فوق‌العاده مدرنی داشته و اتاق‌هایش حتماً نظر شما را جلب می‌کند. ناگفته نماند که هتل درویشی دارای اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان است.

هتل الماس ۲ مشهد

برای رزرو هتل در مشهد یکی از بهترین گزینه‌ها، هتل الماس ۲ است. این هتل در خیابان امام رضا قرار گرفته و دسترسی فوق‌العاده خوبی به حرم امام هشتم دارد. چیزی که سبب منحصربه‌فرد بودن هتل الماس ۲ شده، معماری جالب و جذاب آن است. این هتل دورنمای شیک و مدرنی داشته و جزو هتل‌ های لوکس مشهد است. هتل ۵ ستاره الماس ۲ دارای ۲۱۶ واحد اقامتی بوده که در ۲۵ طبقه پراکنده شده‌اند.

طراحی خاص اتاق‌ها شما را شیفته خود می‌کند؛ زیرا هر کدام از آنها الهام گرفته از سبک‌های متفاوت دنیا هستند. برای مثال در دیزاین واحدهای اقامتی هتل الماس ۲ مشهد از سبک‌های ایران باستان، آفریقایی، روسی، دوره صفوی، تایلندی، ترکی و عربی کمک گرفته شده است. در همین باید اشاره داشته باشیم که هتل الماس ۲ مشهد رستوران‌های جذابی دارد.

نمونه آن‌ها رستوران روف گاردن و رستوران گردان در طبقه بیست و یکم با ظرفیت ۱۵۰ نفر با غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذ است. از امکانات ویژه هتل هم می‌توان به سونا بخار، سونا خشک، استخر، سالن بدنسازی، جکوزی، استخر کودکان، ماساژ، سالن چندمنظوره، چای خانه سنتی، رستوران فست فودی، سالن صبحانه خوری، دستگاه خودپرداز، فروشگاه، آرایشگاه زنانه، پارکینگ، بانک، آتلیه عکاسی، آرایشگاه مردانه، اتاق بازی و گیم نت اشاره نمود.

هتل قصر بین المللی مشهد

یکی دیگر از هتل‌ های نزدیک حرم مطهر رضوی، هتل قصر بین المللی مشهد است. این هتل در خیابان امام رضا قرار داشته و فاصله اندکی با حرم دارد. هتل قصر بین المللی در سال ۱۳۶۷ افتتاح گردیده و در کل ۳۱۰ واحد اقامتی را شامل می‌شود. خوشبختانه هتل قصر بین المللی مشهد دارای اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان با ظرفیت بالاست. اگر قیمت هتل در مشهد کمی برای‌تان زیاد است می‌توانید هتل بین المللی قصر مشهد را رزرو کنید.

این هتل اتاق‌های متنوعی دارد که می‌توانید بنا به سلیقه خود یکی از آنها را رزرو کنید. از اتاق‌های هتل قصر بین المللی مشهد می‌توان به اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته دبل کلاسیک، اتاق دو تخته دبل پانوراما، اتاق دو تخته دبل لاکچری، اتاق دو تخته پرنسس، اتاق هانی مون، اتاق کانکت برای ۴ نفر، اتاق دو تخته پرزیدنت، اتاق دو تخته قاجار، اتاق دو تخته هخامنش و سوئیت پرزیدنت رویال است.

 با شناخت هتل های پنج ستاره مشهد که نزدیک حرم هستند، انتخاب ساده‌تری خواهید داشت. تمام این هتل ها که نام بردیم از تجهیزات خوبی برخوردار بوده و امکانات رفاهی و تفریحی مطلوبی دارند. اگر به دنبال تجربه اقامت خاص در مشهد هستید، تمامی این هتل ها گزینه مناسبی هستند. برای رزرو آنلاین هتل های مشهد وب سایت ایران هتل آنلاین را به شما پیشنهاد می‌دهیم؛ که بیشتر از ۱۵ سال سابقه دارد.

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=366165

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. امکانات هتل مدینه الرضا مشهد بسیار عالی بوده و به نظرم یکی از بهترین هتل های این شهر محسوب میشه. این هتل دسترسی راحتی به حرم داره اما فاصله اش تا بازار زیاد هست. رفتار پرسنل و کارکنان کاملا محترمانه و مودبانه بود و غذاهای رستوران هم کیفیت خوبی داشتن.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر