7

مدافع برزیلی دست مجیدی را باز کرد

  • کد خبر : 366399
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۴۲

با نمایشی که مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان داشت، دست فرهاد مجیدی برای انتخاب ترکیب خط دفاعی تیمش در دربی بازتر شد.

نمایش مدافع برزیلی استقلال دست مجیدی را باز کرد

با نمایشی که مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان داشت، دست فرهاد مجیدی برای انتخاب ترکیب خط دفاعی تیمش در دربی بازتر شد.

به گزارش افق نیوز، با سرباز شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، باشگاه استقلال بلافاصله دست به کار و با رافائل سیلوا مدافع برزیلی که بازیکنی آزاد محسوب می‌شد، وارد مذاکره شد. این بازیکن که توسط کادر فنی استقلال به باشگاه معرفی شده بود سابقه بازی در الفیصلی عربستان را داشت و به دلیل اینکه تا یک ماه گذشته بازی می‌کرد به لحاظ بدنی مشکلی نداشت.

سیلوا به دلیل مصدومیت محمد دانشگر و محرومیت روزبه چشمی با وجود تنها دو جلسه تمرین با آبی‌پوشان در ترکیب استقلال در دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر به میدان رفت و نمایش خوبی از خود نشان داد تا حدی که خیال کادر فنی استقلال در خط دفاعی راحت شد. با توجه به رهایی محمد دانشگر از بند مصدومیت، استقلالی‌ها برای دربی پیش رو چهار مدافع میانی خواهند داشت و فرهاد مجیدی می‌تواند از سه نفر در دفاعه سه نفره آبی‌ها استفاده کند. عارف غلامی و روزبه چشمی دیگر مدافعان استقلال هستند.

تیم استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه هفته جاری در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=366399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر