اعضای جدید شورای ائتلاف منصوب شدند

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به جلسه پایان سال این شورا از معرفی اعضای جدید شورای ائتلاف خبر داد و اظهار داشت: جهت استحکام شورا و با پیشنهاد هیئت اجرایی و رای اکثریت اعضا آقایان محمدرضا پورابراهیمی ، محمدکوثری و حجت الاسلام سید محمدآقامیری به عضویت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منصوب شدند.

وی تصریح کرد: تقویت حوزه اقتصادی ائتلاف با حضور آقای پورابراهیمی به عنوان چهره‌ای اقتصادی می‌تواند سطح کارشناسی شورا را افزون کند، همچنین حضور آقای کوثری مرد خوشنام عرصه جهاد و مقاومت و حجت الاسلام آقامیری از اعضای موثر شورای شهرتهران ارتباط بیش از پیش ائتلاف با بدنه اجتماعی را تقویت خواهدکرد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به حضور اکثریت اعضا در جلسه پایان سال این ائتلاف، گفت: در این جلسه رئیس شورای ائتلاف با تاکید بر اینکه بزودی مطالعات طرح نظارتی شورای ائتلاف به پایان رسیده و آماده اجرا خواهدشد، بر جدیت شورا برای بررسی عملکرد افرادی که به اسم ائتلاف به مسئولیت رسیده اند، تاکید کرد.

اعضای جدید شورای ائتلاف منصوب شدند

رسولی تاکید کرد: ائتلاف برفعال شدن حوزه نظارتی مصمم است، چرا که باید پاسخگوی اعتماد مردم باشیم و در این مسیر با جدیت و دقت عمل خواهیم کرد.

ایرنا