6
حیدری:

استقلال با پنالتی‌های اشتباه صدرنشین شده است

  • کد خبر : 366475
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۴۲

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم در نهایت قهرمان لیگ می‌شود. 

سپهر حیدری

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم در نهایت قهرمان لیگ می‌شود.

به گزارش افق نیوز، سپهر حیدری درباره دربی ۹۸ که قرار است عصر پنجشنبه برگزار شود، اظهار کرد: داربی شرایط خاص خودش را دارد و بازی قبل از داربی و بازی بعد از داربی هیچ تاثیری در این دیدار ندارند. اگر بازی قبل را پرگل هم برده باشید دلیل نمی‌شود که در داربی حتما پیروز باشید. تیمی که از نظر کیفی برتر باشد، برنده بازی می‌شود. درحال حاضر هم پرسپولیس از نظر روحی و هم از نظر کیفیت فنی شرایط به مراتب بهتری نسبت به استقلال دارد.

وی به اظهارات پیشکسوتان باشگاه استقلال در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: صحبت‌های پیشکسوتان استقلال انگیزه‌های بازیکنان پرسپولیس را بیشتر کرده است. برخی از پیشکسوتان استقلال به دنبال تخریب بازیکنان ما هستند و کارشان قشنگ نیست. برخی از این پیشکسوتان به خاطر جذب فالور حامد لک را مسخره می‌کنند که این کار جالبی نیست. فوتبال برای نشاط و شادی است، نه اینکه حرف‌های ناشایست بزنیم. این کری خوانی نیست و نشان از ترس آنها است. کسی از پرسپولیس درباره استقلال حرف زده است؟ مطمئن باشید در بازی پیش رو هر دروازه‌بانی درون دروازه پرسپولیس باشد، بهترین عملکرد خود را به نمایش می‌گذارد.

او درباره عملکرد حامد لک هم گفت: چرا این همه انتقاد زمانی که او در لیگ قهرمانان آسیا می‌درخشید نبود؟ لک بی شک یکی از سه دروازه‌بان برتر ایران است. بیرانوند، حامد لک و امیر عابدزاده سه دروازه‌بان برتر ایران هستند. همه فوتبال دوستان می‌دانند که گاهی دروازه‌بانان بزرگ هم اشتباه می‌کنند. لک الان همه تمرکز خود را برای بازی گذاشته و قطعا می‌تواند به قهرمانی پرسپولیس کمک کند. هوادار پرسپولیس بی معرفت نیست و می‌داند کجا و چگونه از تیم و بازیکنان حمایت کند.

حیدری در ادامه درباره اخلاف ۶ امتیازی پرسپولیس با استقلال هم گفت: درست است که اختلاف امتیاز وجود دارد اما استقلال خیلی از بازی‌ها را به خاطر پنالتی‌های اشتباهی که برای این تیم گرفته‌اند برده است. اگر این پنالتی‌های اشتباه نبود الان استقلال صدر جدول نبود. اشتباهات داوری همیشه به سود استقلال است. با این حال این بازی برای پرسپولیس بسیار مهم است. من کاری به این ندارم که می‌گویند این بازی ۶ امتیازی است، از نظر من پرسپولیس در انتها قهرمان لیگ می‌شود و من در این موضوع هیچ شکی ندارم. همه چیز به خود پرسپولیس برمی‌گردد و به تیم دیگری بستگی ندارد.

او در پایان درباره پیش بینی‌اش از داربی پیش رو هم گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس با اختلاف یک گل برنده بازی می‌شود.

منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=366475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. تو که منکراتی هستی جناب سپهر نظر نده

  2. شما دیگه چرا این حرف رو میزنید عالم وآدم میدونه اگه سلطانی فر نبود رنگ قهرمانی رو تو خواب هم نمیدیدن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر