5
پیام نوروزی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو به مناسبت فرا رسیدن سال نو

روزهای روشنی پیش رو داریم

  • کد خبر : 366624
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن سال نو، افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات بنا به فرمایش رهبری معظم، حضرت امام خامنه‌ای را، از اولویت‌های اصلی برنامه‌های سال آینده ایران‌خودرو دانست و تاکید کرد: رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان نهایی، یقینا برکت و رضایت خداوند را به ارمغان خواهد آورد.

 

ایکوپرس- متن کامل پیام دکتر مهدی خطیبی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو به این شرح است:
«ای گرداننده دل‌ها و دیده‌ها، ای تدبیرگر شب‌ها و روزها، ای دگرگون‌کننده سال‌ها و حال‌ها، حال ما را به بهترین حال بگردان.»
آمدن بهار و فرا رسیدن عید نوروز همواره نویدبخش رویش امیدها و جوانه‌هاست؛ حکایت نو بودن و نو شدن است؛ خط پایانی است بر یک سال حرکت و تلاش صادقانه و نیز آغاز راهی است برای کوشش و خدمتی نو. آغاز بهار این رستاخیز طبیعت، امید به فردایی بهتر را بشارت می‌دهد تا گام‌هایمان را استوارتر و اراده‌مان را مستحکم‌تر سازیم.
سال ۱۴۰۰ را با تمام فراز و نشیب‌ها، غم‌ها و شادی‌ها، چالش‌ها و کاستی‌ها و سرانجام دستاوردها و پیروزی‌هایش پشت سر نهادیم، بدیهی است، آورده‌ها در اوج سختی‌ها و دشواری‌ها، دلنشین‌تر و ارزشمندتر است. هر چند تاثیر مخرب تحریم‌های گسترده و ظالمانه غرب و نیز شیوع بیماری مرگبار کرونا بر اقتصاد کشور و در پی آن ایجاد شرایط نابسامان مالی و تولیدی شرکت‌های صنعتی به‌ویژه صنعت خودروی داخلی را انکار نمی‌کنیم. در این رهگذر گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز از آسیب‌های یاد شده در ابعاد مالی، تامین و تولید در امان نبوده است، اما در عین حال در چنین شرایطی بود که کارگران و کارکنان خدوم بزرگ‌ترین خودروساز خاورمیانه با مسوولیت‌پذیری هر چه بیش‌تر و تلاش‌های شبانه‌روزی کوشیدند، بر دو معضل تحریم‌ و ویروس کرونا فائق آمده و به یاری معبود یکتا از این آزمون خطیر نیز پیروزمندانه بیرون آیند و مسیر سودآوری تولید و کاهش بهای تمام شده را با اقتدار بیش‌تری در سال جدید دنبال کنند.
حال زمان آن فرا رسیده است تا با تکیه بر تجارب گذشته و افق‌های پیش‌رو، ضمن ادامه حرکت در مسیر رشد و بالندگی، زمینه‌های بهبود و رفع موانع تولید و توسعه را فراهم سازیم.
تقارن موسم رمضان با اولین ماه بهار در سال جدید را به فال نیک می‌گیریم و با توکل بر حضرت دوست و در سایه توجهات ولی عصر(عج)، تلاش مضاعف، هم اندیشی و همدلی بیش‌تر، اهداف و برنامه‌های مورد نظر را محقق خواهیم ساخت. امیدوارم در سال آینده با ایجاد فضایی اخلاق محور، شاهد رونق و تبادل محبت، مهربانی و عواطف انسانی بیش‌تر در جای جای گروه صنعتی ایران‌خودرو باشیم.
در سال ۱۴۰۱ به یاری خداوند متعال و با امید به کوشش‌های بی‌دریغ جهادگران عرصه تولید، گام‌های محکم و موثری برخواهیم داشت. از مهم‌ترین برنامه‌های سال آتی، تکمیل و جمع‌آوری خودروهای کف خواهد بود؛ در همین راستا از سال آینده تنها به میزان متعارف تولید تجمیعی دو هفته، محصولات در پارکینگ توقف خواهند داشت و این موضوع با همیاری صنعتگران خطوط تولید در پایان تعطیلات نوروز محقق خواهد شد.
در سال آینده، افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات بنا به فرمایش رهبری معظم، حضرت امام خامنه‌ای، از اولویت‌های اصلی ما خواهد بود، زیرا بر این باوریم که رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان نهایی، برکت و رضایت خداوند را به ارمغان خواهد آورد.
راهبرد توسعه محصولات از دیگر برنامه‌های مستمر گروه صنعتی ایران‌خودرو خواهد بود که با توان بیش‌تری در دستور کار سال جدید قرار می‌گیرد. افزون بر این، توسعه پلتفرم جدید ایران‌خودرو از دیگر اولویت‌های این خودروساز بزرگ خواهد بود تا بر مبنای آن محصولات جدید، متنوع و به‌روزتری را به بازارهای داخلی و بازارهای هدف خارجی روانه سازیم. قصد داریم با افزایش تولید، کیفیت و تنوع محصول، بر رونق بازارهای صادراتی به ویژه در کشورهای منطقه بیفزاییم، چرا که این شرکت توانایی لازم برای رقابت با خودروسازان خارجی را داشته و بازار منطقه نیز از ظرفیت‌های مناسبی برای صادرات خودروهای سواری و تجاری برخوردار است. در ادامه با ایفای تعهدات خود می‌کوشیم، گام‌های موثری برای جلب رضایت مشتریان‌مان برداریم تا با شایستگی هر چه تمام‌تر، پرچم آبی‌پوشان گروه صنعتی ایران‌خودرو بر بلندای صنعت خودروسازی کشور و منطقه به اهتزاز درآید.
در پایان، ضمن تبریک مجدد عید نوروز ۱۴۰۱ شمسی، سالی سرشار از رحمت الهی، برکت، آرامش، سربلندی و تندرستی برای یکایک هموطنان و به‌ویژه همکارانم در گروه صنعتی ایران‌خودرو آرزو می‌کنم. اطمینان دارم در سال جدید با بهره‌گیری کامل از توانمندی جهادگران عرصه صنعت، روزهای روشنی پیش‌رو خواهیم داشت و بر شکوفایی و بالندگی ایران‌خودرو و رشد و توسعه صنعت خودروسازی کشور بیش از گذشته خواهیم افزود.

برادر شما، مهدی خطیبی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=366624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر